Στις εντυπωσιακές καινοτομίες που θα παρουσιαστούν περιλαμβάνονται τo Head & Shoulders Beach Plastic bottle, μέρος του οποίου προέρχεται από ανακυκλωμένα πλαστικά απορρίμματα που έχουν συλλεχθεί από παραλίες, οι κάψουλες Ariel Pods 3 σε 1 που καθαρίζουν τέλεια σε χαμηλή θερμοκρασία συμβάλλοντας στην μείωση της κατανάλωσης ενέργειας, τα νέα Pampers που είναι σχεδιασμένα ώστε να ανταποκρίνονται στις ειδικές ανάγκες των πρόωρων μωρών, και πολλά άλλα.
Επίσης, για πρώτη φορά θα παρουσιαστεί στο κοινό το P&G “Purifier of Water”, μια καινοτόμος φόρμουλα σε μορφή σκόνης που μετατρέπει το μολυσμένο και ακατάλληλο για κατανάλωση νερό σε πόσιμο. Mέσω του προγράμματος «Ασφαλές Πόσιμο νερό για τα Παιδιά», η P&G με τη βοήθεια ενός δικτύου 150 συνεργατών έχει διοχετεύσει από το 2004 μέχρι και σήμερα 13 δις λίτρα πόσιμου νερού σε χιλιάδες παιδιά και οικογένειες που το έχουν ανάγκη. Το Σάββατο 15 Σεπτεμβρίου στο κεντρικό stage θα προβληθεί το ειδικό ντοκιμαντέρ της P&G και του National Geographic που περιγράφει την επίδραση αυτής της εφεύρεσης στις ζωές χιλιάδων ανθρώπων σε χώρες του τρίτου κόσμου, μέσα από προσωπικές ιστορίες.
Σχετικά με την Procter & Gamble:
H P&G αγγίζει με τα προϊόντα της περίπου 5 δισεκατομμύρια ανθρώπους σε όλο τον κόσμο. Η Εταιρία κατέχει ένα από τα πιο δυνατά χαρτοφυλάκια κορυφαίων προϊόντων εμπιστοσύνης και ποιότητας, μεταξύ των οποίων: Always®, Ariel®, Crest®, Fairy®, Gillette®, Head & Shoulders®, Lenor®, Olay®, Oral-B®, Pampers®, Pantene®, Tide®, Vicks®, Viakal, Swiffer, Aussie. Η P&G επιχειρεί σε περίπου 70 χώρες παγκοσμίως. Μπορείτε να επισκεφτείτε την ιστοσελίδα http://www.pg.com για τα τελευταία νέα και περισσότερες πληροφορίες για την P&G και τα προϊόντα της.
[dynamic-sidebar id=”post-area-diabaste”]