Η οικονομική κατάρρευση της εταιρείας οφείλεται στην αδυναμία εξυπηρέτησης οφειλών ύψους 70 εκατομμυρίων ευρώ, που αφορούν σε χρέη της εταιρείας προς τις αεροπορικές εταιρείες για εισιτήρια που είχε εκδώσει.
Οι μεγάλες αεροπορικές εταιρείες μεταξύ των οποίων και η Αegean στην ελληνική αγορά, φέρονται να είχαν εντοπίσει καθυστερημένα το πρόβλημα που αντιμετώπιζε η εταιρεία. Αυτός ήταν ο λόγος που, το τελευταίο διάστημα, της επέτρεπαν να εκδίδει δικά τους εισιτήρια μόνο με μετρητά. Στο μεταξύ, ωστόσο, η οφειλή της εταιρείας προς τις αεροπορικές εταιρείες είχε φθάσει τα 70 εκατ. ευρώ, για τα οποία συμφωνήθηκε η αποπληρωμή τους σε δόσεις.
Πληροφορίες πάντως, οι οποίες μπορούν να επιβεβαιωθούν μόνο από την ΙΑΤΤΑ, κάνουν λόγο για επιπλέον άνοιγμα ύψους 30-35 εκατ. ευρώ στην αγορά της Γερμανίας, από εισιτήρια που είχαν εκδοθεί μέσω του παραρτήματος που διατηρεί η Tripsta στη συγκεκριμένη αγορά.
Σύμφωνα με τις ίδιες πηγές, η οφειλή της εταιρείας μόνο προς τη γερμανική αεροπορική εταιρεία Lufthansa φέρεται να ξεπερνά τα 15 εκατ. ευρώ.
Οι συνολικά 180 εργαζόμενοι έχουν ήδη ενημερωθεί για τον τερματισμό των συμβάσεών τους, κίνηση που σηματοδοτεί το οριστικό λουκέτο στην εταιρεία, και για την καταβολή των αποζημιώσεων που δικαιούνται.
Ωστόσο, οι εργαζόμενοι στα γραφεία της εταιρείας σε Αθήνα και Βουκουρέστι θα παραμείνουν στο πόστο της εξυπηρέτησης πελατών έως και τα τέλη Ιουλίου προκειμένου να εξυπηρετηθούν οι πελάτες που έχουν ήδη αγοράσει εισιτήρια μέσω της ηλεκτρονικής πλατφόρμας της εταιρείας.
[dynamic-sidebar id=”post-area-diabaste”]