Πρόκειται για καλλυντικά που χάρη στα εκλεκτά φυτικά συστατικά τους, τη μοναδική σύνθεσή τους και την πολυτελή συσκευασία τους ήρθαν να αλλάξουν τον τρόπο περιποίησης και ομορφιάς μας, τον τρόπο επιλογής προϊόντων στο φαρμακείο.
Μπισκότα Βιολάντα: Εργοστάσια Χωρίς Καμινάδα και Αυτοκίνητα Χωρίς Εξάτμιση!
Η THE HAND σχεδίασε και θα υλοποιήσει ένα ολοκληρωμένο πρόγραμμα διαφήμισης (on & off media), επικοινωνίας, social media management, celebrities endorsement, promotional activities & consultancy.
Η κα Νικολέττα Κάππα, ιδιοκτήτρια των B•Earth Cosmetics και στέλεχος με μεγάλη προϋπηρεσία, σημείωσε πως “είναι πολύ αισιόδοξη γιατί με το στρατηγικό σχεδιασμό της The Hand, γρήγορα και αποτελεσματικά, η B•Earth θα αποτελέσει τη νέα επιλογή στη φυσική ομορφιά και περιποίηση στο χώρο του φαρμακείου».
[dynamic-sidebar id=”post-area-diabaste”]