32 νέες και νέοι φοιτητές, 20-23 ετών, από 9 χώρες της νοτιοανατολικής Ευρώπης, συνεργάστηκαν για να αντιμετωπίσουν πραγματικές επιχειρηματικές προκλήσεις αναλαμβάνοντας τον ρόλο των CEO Executive Officers. Η διαδικασία έγινε υπό την καθοδήγηση στελεχών της P&G τα οποία και αξιολόγησαν τους διαγωνιζόμενους, δίνοντας την πρώτη θέση στην ομάδα που αποτελείται από φοιτητές από την Ελλάδα, τη Ρουμανία και τη Μολδαβία.
Το CEO Challenge φέρνει κοντά νέες και νέους φοιτητές από όλη την Ευρώπη ενθαρρύνοντας την ευρηματικότητα, την επιχειρηματικότητα και τη συνεργασία. Οι συμμετέχοντες έχουν την ευκαιρία να γνωρίσουν από κοντά πώς είναι να ένα δυναμικό επιχειρηματικό περιβάλλον και να αποκτήσουν εφόδια και γνώσεις, χάρη στην πολύτιμη βοήθεια των στελεχών της P&G που μοιράζονται μαζί τους τις εμπειρίες τους.
Το case study του φετινού CEO Challenge είχε ως στόχο οι φοιτητές να αναπτύξουν μία ολοκληρωμένη εμπορική και επικοινωνιακή στρατηγική για το πρoϊόν Head & Shoulders. Συνολικά 11 Έλληνες φοιτητές και φοιτήτριες συμμετείχαν στο CEO Challenge, από πανεπιστήμια όπως το Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης, το Πανεπιστήμιο Μακεδονίας, το Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών, το Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο και το Universite de Paris.
Κατά τη διάρκεια του CEO Challenge, οι φοιτητές από την Ελλάδα συνεργάστηκαν με φοιτητές από χώρες της Νοτιοανατολικής Ευρώπης όπως τη Ρουμανία, τη Σερβία, τη Βουλγαρία και τη Βοσνία Ερζεγοβίνη, για να κάνουν τις επιχειρηματικές ιδέες τους πράξη και να προτείνουν λύσεις σε πραγματικές προκλήσεις. Οι διαγωνιζόμενοι είχαν έτσι τη δυνατότητα να αποκτήσουν εμπειρίες συνεργασίας σε ένα πολυπολιτισμικό και διεθνές εργασιακό περιβάλλον όπως είναι άλλωστε και το περιβάλλον της P&G.
Ο Ιάσωνας, φοιτητής στο Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο Αθηνών αναφέρθηκε στην εμπειρία του αλλά και στο άμεσο μέλλον, αφού μαζί με την ομάδα του θα ταξιδέψουν στη Ρώμη για να διεκδικήσουν με τις ιδέες τους μια θέση στον παγκόσμιο τελικό που θα γίνει στον Παναμά. «Θεωρώ πως μέσα από το CEO Challenge ανέπτυξα περαιτέρω τις οργανωτικές μου ικανότητες αλλά και την ικανότητά μου να παρουσιάζω στο κοινό. Το γεγονός ότι μια ομάδα τριών ατόμων πρέπει να φτάσει σε ένα τέλειο αποτέλεσμα μέσα σε λίγες ώρες καθιστά αναγκαίες τις οργανωτικές ικανότητες. Το CEO Challenge με βοήθησε να κατανοήσω καλύτερα την κουλτούρα της P&G. Βλέποντας τον τρόπο με τον οποίο προσεγγίζουν τους ανθρώπους τους αλλά και την προσπάθεια που κάνουν προκειμένου να προσελκύσουν τους πιο δυνατούς υποψήφιους, με έκανε να σκεφτώ την P&G ως έναν ιδανικό εργοδότη για το μέλλον».
Το CEO Challenge εντάσσεται στο πλαίσιο της πρωτοβουλίας «Μαζί Χτίζουμε το Μέλλον σου», μέσα από το οποίο η P&G υποστηρίζει με τον πιο έμπρακτο τρόπο την ανάπτυξη των νέων και περιλαμβάνει, μεταξύ άλλων, διαδραστικές ημερίδες στις οποίες δίνεται πρόσβαση στα πρωτοποριακά προγράμματα εκπαίδευσης και κατάρτισης της P&G, συμμετοχή της εταιρίας σε εκπαιδευτικά και ενημερωτικά σεμινάρια Πανεπιστημίων και άλλων σχετικών φορέων και διοργάνωση εκδηλώσεων για την επιλογή και κάλυψη θέσεων εργασίας.
https://www.youtube.com/watch?v=PA4SeyAkYoE&feature=youtu.be
Σχετικά με την Procter & Gamble:
H P&G αγγίζει με τα προϊόντα της περίπου 5 δισεκατομμύρια ανθρώπους σε όλο τον κόσμο. Η Εταιρία κατέχει ένα από τα πιο δυνατά χαρτοφυλάκια κορυφαίων προϊόντων εμπιστοσύνης και ποιότητας, μεταξύ των οποίων: Always®, Ambi Pur®, Ariel®, Crest®, Fairy®, Gillette®, Head & Shoulders®, Lenor®, Olay®, Oral-B®, Pampers®, Pantene®, Tide®, Vicks®, Wella®, Mr. Proper, Viakal, Swiffer, Aussie. Η P&G επιχειρεί σε περίπου 70 χώρες παγκοσμίως. Μπορείτε να επισκεφτείτε την ιστοσελίδα http://www.pg.com για τα τελευταία νέα και περισσότερες πληροφορίες για την P&G και τα προϊόντα της.
[dynamic-sidebar id=”post-area-diabaste”]