Για την τρέχουσα χρήση 2017-2018 ο κ. Βακάκης μιλώντας στην Ενωση Θεσμικών Επενδυτών εκτίμησε πως οι πωλήσεις θα αυξηθούν κατά 6%-9% και τα κέρδη θα παραμείνουν στα ίδια επίπεδα. To περιθώριο μεικτού κέρδους θα είναι πτωτικό αλλά ελεγχόμενο. Οι επενδύσεις θα κυμανθούν και εφέτος μεταξύ 45 και 50 εκατ. ευρώ. Η Ρουμανία θα τρέξει με ρυθμούς 50%, η Βουλγαρία με 25% και η Κύπρος με 4%-5%, αλλά η Ελλάδα θα «χαλάσει» τον μέσο όρο.
Ο κ. Βακάκης χαρακτήρισε την ελληνική αγορά και την οικονομία σαν μια τρύπια σαμπρέλα. «Της βάζεις αέρα, αλλά μετά από λίγο τον χάνει». Σύμφωνα με τον κ. Βακάκη, το διάστημα 1η Ιουλίου 2017 έως 20 Αυγούστου 2017 ήταν καλό για την εταιρεία στην Ελλάδα, λόγω ίσως και του κλεισίματος της αξιολόγησης και του τουρισμού, αλλά μετά η… σαμπρέλα άρχισε να χάνει και η αύξηση εξανεμίστηκε. Η αλυσίδα σε επίπεδο ομίλου πέτυχε το πρώτο τρίμηνο αύξηση 12% αλλά ο κ. Βακάκης εκτιμά πως θα κλείσει σε επίπεδο χρήσης μεταξύ 6% και 9% που είναι και η πρόβλεψη της διοίκησης.
Motor Oil: Καθήκοντα προέδρου αναλαμβάνει ο Γιάννης Βαρδινογιάννης
Ερωτηθείς για την οικονομία γενικότερα, ο κ. Βακάκης δεν μάσησε τα λόγια του: «Η Ελλάδα πτώχευσε γιατί υπηρετεί πτωχευμένες ιδέες. Το πρόβλημα δεν είναι πολιτικό αλλά πολιτισμικό. Είμαστε κακομαθημένος λαός, γι’ αυτό και οι πολιτικοί φοβούνται να μας πουν την αλήθεια. Είμαστε πάντα εκτός στόχων αλλά αν δει κανείς τι πολιτικές ακολουθούνται δεν είναι έκπληξη ότι είμαστε εκτός στόχων. Πάντα θα είμαστε αν δεν αλλάξουμε».
Οι διαφημίσεις
Ερωτηθείς για τις αντιδράσεις κυρίως στα social media από τις τελευταίες διαφημίσεις της εταιρείας όπου στα καταστήματα ψωνίζουν ομόφυλα ζευγάρια ο κ. Βακάκης τόνισε: «Εμείς δεν επικροτούμε ούτε αποδοκιμάζουμε καμία συμπεριφορά. Θέλουμε στα καταστήματά μας να έρχονται όλοι. Μιλάμε για τη Δημοκρατία της Χαράς. Η καμπάνια μας είναι φωτογραφίες από την ελληνική πραγματικότητα. Η Ελλάδα πρέπει να πάει μπροστά». Αποκάλυψε πως για τις διαφημίσεις δέχτηκε σκληρή κριτική ακόμη και από το στενό του περιβάλλον, ενώ στους τοίχους αρκετών καταστημάτων γράφτηκαν υβριστικά συνθήματα. Ο όμιλος είναι από τους μεγαλύτερους διαφημιζόμενους αφού το κονδύλι για διαφημίσεις αντιπροσωπεύει το 2% του ετήσιου τζίρου, ή 14 εκατ. ευρώ.