Η Εθνική Εβδομάδα Εξυπηρέτησης Πελατών στοχεύει στην ανάδειξη του ζωτικού ρόλου της Εξυπηρέτησης Πελατών στην επιχειρηματική λειτουργία, αλλά και στην αναγνώριση της προσπάθειας των ανθρώπων που εργάζονται καθημερινά για την εξυπηρέτηση και την υποστήριξη του πελάτη.
Η ΕΥΔΑΠ αναγνωρίζοντας την αξία στην εκπλήρωση των αναγκών και των απαιτήσεων των πελατών και ανταποκρινόμενη στις επιτακτικές υποχρεώσεις της απέναντι στην αγορά για εκσυγχρονισμό των λειτουργιών της, προχωρά σταδιακά από την Παρασκευή 6 Οκτωβρίου, στην παρουσίαση των νέων ψηφιακών της υπηρεσιών, διευκολύνοντας την καθημερινότητα των καταναλωτών σε ένα εύχρηστο και φιλικό στον χρήστη περιβάλλον μέσω του ιστότοπου www.eydap.gr.
Kaizen Gaming: 2024 – Μια χρονιά ορόσημο που επιβεβαιώνει την έννοια της συνεχούς εξέλιξης
Στις ήδη υπάρχουσες υπηρεσίες που προσφέρει η ιστοσελίδα (ηλεκτρονική πληρωμή λογαριασμών, αλλαγή στοιχείων, κ.α.), έρχονται να προστεθούν οι νέες υπηρεσίες που αφορούν σε αιτήματα διακανονισμών, ενώ οι εγγεγραμμένοι χρήστες θα μπορούν να αιτηθούν κατάργηση παροχής και χορήγηση ειδικών τιμολογίων (πολυτέκνων, επαγγελματικό, φιλανθρωπικό, υπερηλίκων). Οι εγγεγραμμένοι χρήστες επίσης μπορούν να έχουν πρόσβαση σε διευρυμένη βάση πληροφοριών για την παροχή τους και το λογαριασμό τους. Το Ψηφιακό Κέντρο Εξυπηρέτησης Πελατών θα διευκολύνει άμεσα τους καταναλωτές ενώ θα εμπλουτίζεται συνεχώς με νέες υπηρεσίες.
Επιπλέον, η ΕΥΔΑΠ προχωρά για πρώτη φορά στην παρουσίαση των τομέων πρώτης γραμμής της Εταιρείας, μέσα από ένα ολιγόλεπτο, αλλά ιδιαιτέρως βιωματικό βίντεο, επιθυμώντας να ευχαριστήσει όλους τους ανθρώπους της, την κινητήρια δύναμη στο έργο της, για την προσφορά και τη στήριξή τους:
Επισκεφτείτε το eydap.gr και ζήστε τη νέα εμπειρία της εξυπηρέτησης. Ένα Ψηφιακό Κέντρο Εξυπηρέτησης Πελατών πάντα δίπλα σας 24/7!