Το σεμινάριο χαιρέτησε η εκπρόσωπος της i-Dialogue, Δέσποινα Γριβέα, η οποία, μεταξύ άλλων, υπογράμμισε την αναγκαιότητα της χρήσης των social media και του διαδικτύου ως βασικό εργαλείο marketing για κάθε επαγγελματία στη σύγχρονη εποχή. Επίσης η κ.Γριβέα τόνισε ότι μέσω του digital marketing δίνεται η δυνατότητα στους επαγγελματίες να προωθήσουν τις δραστηριότητές τους με χαμηλό κόστος, ιδιαιτέρως στη δύσκολη οικονομική συγκυρία για τη χώρα και το επιχειρείν.
Συγκεκριμένα ανέφερε τα εξής: «Τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης και το διαδίκτυο είναι αναμφισβήτητα απαραίτητα εργαλεία για τους επαγγελματίες καθώς τους δίνουν τη δυνατότητα να πετύχουν πολύ θετικά αποτελέσματα για τις επιχειρήσεις τους με χαμηλό κόστος προωθώντας με αυτόν τον τρόπο τις επαγγελματικές τους δραστηριότητες. Για τον λόγο αυτό η επιμόρφωσή των επαγγελματιών σε σχέση με το digital marketing αποτελεί επιτακτική ανάγκη. Εμείς στην i-Dialogue με την ευγενική χορηγία της ΔΕΠΑ οργανώσαμε τα σεμινάρια «Σκέψου…Φυσικά & Social» στην προσπάθειά μας να συμβάλλουμε τα μέγιστα προς αυτήν την κατεύθυνση.»
Εισηγητές των σεμιναρίων ήταν οι εξής:
Γιώργος Μελισσαρόπουλος: Sales Manager, εκπρόσωπος της εταιρείας Susurrus
Motor Oil: Καθήκοντα προέδρου αναλαμβάνει ο Γιάννης Βαρδινογιάννης
Hλίας Τσαλδάρης: Data Analyst, SEM – SEO Consultant και ιδρυτής της εταιρείας Innovation Group
Δημήτρης Κονταράκης: Internet Marketing Consultant και ιδρυτής της εταιρείας eSteps Σύμβουλοι Internet Marketing.
Αξίζει να σημειωθεί πως η παρακολούθηση του σεμιναρίου από τους συμμετέχοντες ήταν εντελώς δωρεάν.
Τα σεμινάρια πραγματοποιήθηκαν με την αποκλειστική χορηγία της ΔΕΠΑ, υπό την αιγίδα του ΕΒΕΑ και την ευγενική υποστήριξη του Ελληνικού Συνδέσμου Νέων Επιχειρηματιών (ΕΣΥΝΕ) καθώς και των εταιρειών eSteps Σύμβουλοι Internet Marketing, Innovation Group και Susurrus. Media Partner της δράσης «Σκέψου…Φυσικά & Social» είναι ο Ελεύθερος Τύπος.
Προσεχή σεμινάρια: Τρίτη 26 Σεπτεμβρίου