Στις προτεραιότητες είναι η αστυνόμευση των λεωφορειολωρίδων, η κατάσταση που βρίσκονται τα λεωφορεία και τα στέγαστρα των στάσεων, η λειτουργία των φωτεινών σηματοδοτών και το μέλλον των αστικών συγκοινωνιών.
«Έχουμε κοινά πεδία δραστηριοτήτων με τον Δήμο Θεσσαλονίκης και σε συνεργασία μπορούμε να δώσουμε λύσεις. Δεν έχουμε αναλάβει μόνο τη διαδικασία εκκαθάρισης του ΟΑΣΘ, αλλά πρέπει να προσπαθήσουμε ώστε οι συγκοινωνίες να αποτελέσουν κοινωνικό αγαθό για την πόλη» ανέφερε, σε δηλώσεις του, ο κ. Παππάς.
Η Διαμαντής Μασούτης Α.Ε. τοποθετεί τους ανθρώπους της σε “Πρώτο Πλάνο”
Όπως σημείωσε, η νέα διοίκηση του ΟΑΣΘ παρέλαβε έναν στόλο με 245 αστικά λεωφορεία και αυτήν τη στιγμή στους δρόμους κυκλοφορούν 380 οχήματα. Συμπλήρωσε πως ζητείται λύση και για τα εκδοτικά μηχανήματα που δεν δίνουν ρέστα, ενώ στόχος ήταν να τακτοποιηθούν οι οικονομικές εκκρεμότητες προς τους εργαζόμενους.
«Ξοφλήσαμε τις καταβολές των οφειλών προς τους εργαζόμενους και έχουμε πολλή δουλειά ακόμη να κάνουμε με τον ΟΑΣΘ. Γιατί είναι μία τρύπα πολύ δύσκολη. Η τρύπα με φίδια» τόνισε ο κ. Παππάς.
Ο κ. Μπουτάρης υποστήριξε πως «συζητήθηκαν θέματα άμεσα και επείγοντα για την πόλη» ενώ επανέλαβε την πρόταση του δήμου «για νέα προμήθεια ηλεκτρικών λεωφορείων».