Αθήνα, 20 Ιουνίου 2017: Η Edenred αλλάζει σελίδα, με ένα ενιαίο ισχυρό εμπορικό σήμα που θα ενώνει παγκοσμίως 43 εκατομμύρια δικαιούχους, 750.000 εταιρείες-πελάτες και δημόσιους οργανισμούς, καθώς και 1,4 εκατομμύρια συμβεβλημένα σημεία-καταστήματα.
Σήμερα, τα 250 και πλέον προϊόντα και υπηρεσίες που έχει αναπτύξει ο Όμιλος, συμπεριλαμβανομένης της αναγνωρισμένης λύσης Τicket Restaurant®, έχουν ανανεωθεί και πλέον όλα μοιράζονται την ίδια εικαστική ταυτότητα.
Η νέα ταυτότητα συνοψίζεται στο σλόγκαν του Ομίλου, “We connect, you win” που αντικατοπτρίζει τη μετάβαση της Edenred στην ψηφιακή εποχή και αναδεικνύει τόσο τα δίκτυα που έχει αναπτύξει, όσο και τα πλεονεκτήματα που εξασφαλίζει, όπως μεγαλύτερη αγοραστική δύναμη για τους εργαζόμενους, βελτιστοποίηση στη διαχείριση εταιρικών εξόδων για τις επιχειρήσεις και ακόμα περισσότερες ευκαιρίες ανάπτυξης για τους εμπόρους.
Στις 14 Ιουνίου 2017, οι 8.000 εργαζόμενοι του Ομίλου σε 42 χώρες ντύθηκαν στα νέα χρώματα της Edenred. Η συγκεκριμένη πρωτοβουλία – μέρος του στρατηγικού σχεδίου Fast Forward της Edenred – αποσκοπεί στη μετάβαση όλων των προϊόντων και παρεχόμενων υπηρεσιών σε ψηφιακή μορφή, αλλά και στο να καταστήσει τον Όμιλο ηγέτη στον κλάδο του B2B2C.
Ο Bertrand Dumazy, Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος της Edenred, δήλωσε σχετικά: “Η παρουσίαση της νέας εταιρικής ταυτότητας αποτελεί ένα σημαντικό ορόσημο για τον μετασχηματισμό της Edenred. Η μετάβαση του Ομίλου σε ένα πλήρως ψηφιακό οικοσύστημα μας οδήγησε στη δημιουργία μιας νέας ενιαίας και ισχυρής ταυτότητας που συνοψίζει όλα τα μηνύματα που την χαρακτηρίζουν. Κάθε μία από τις λύσεις μας είναι και μια αφορμή για δημιουργία αξίας σε κάθε έναν από τους 43 εκατ. δικαιούχους, τα 1,4 εκατ. συμβεβλημένα καταστήματα και τις 750.000 συνεργαζόμενες επιχειρήσεις.»
Το νέο λογότυπο της Edenred θα εμφανίζεται σε όλες τις λύσεις του Ομίλου, από κάρτες και mobile εφαρμογές έως και ηλεκτρονικές πλατφόρμες και διατακτικές.
Αξιοποιώντας την κόκκινη τελεία, που αποτελεί το διακριτικό σήμα της εταιρείας από την πρώτη παρουσίαση της λύσης Ticket Restaurant® τη δεκαετία του 1960, το λογότυπο της Edenred ενσωματώνει όλα τα χαρακτηριστικά της νέας εταιρικής τσαυτότητας: απλότητα, αξιοπιστία, ψηφιακή διάσταση, παγκόσμια παρουσία, τόλμη και διασύνδεση.
Kaizen Gaming: 2024 – Μια χρονιά ορόσημο που επιβεβαιώνει την έννοια της συνεχούς εξέλιξης
Ο κόκκινος κύκλος του λογοτύπου, έχει στη μέση το όνομα Edenred και παραμένει ανοιχτό στην αριστερή του πλευρά: προς το μοναδικό δίκτυο του Ομίλου, αλλά πάνω από όλα στους δικαιούχους, τις εταιρίες και τους εμπόρους που χρησιμοποιούν τις λύσεις της Edenred.
Το κόκκινο του νέου λογοτύπου αποτελεί χρώμα συνυφασμένο με την ταυτότητα του Όμιλου από την πρώτη κιόλας ημέρα, ενώ ταυτόχρονα καθιστά το όνομα της εταιρίας ιδιαίτερα ευανάγνωστο.
Ένα παιχνίδι λέξεων (η λέξη «κόκκινο-red» στα Ισπανικά σημαίνει «δίκτυο-network»), παραπέμπει στα διαφορετικά οικοσυστήματα που αποτελούν και τη βάση για τα προϊόντα και τις υπηρεσίες του Ομίλου.
Οι καθαρές καμπύλες της γραμματοσειράς είναι το σύμβολο της ομαλής μετάβασης στα νέα και σύγχρονα γραφικά πρότυπα, στο σημείο επαφής του B2B και του B2C , με τη ψηφιοποίηση να δημιουργεί για τον Όμιλο ολοένα και πιο δυνατούς δεσμούς με τα 43 εκατομμύρια των δικαιούχων. Στη μορφή μονογράμματος, το λογότυπο αποτελεί το σύμβολο που θα συνοδεύει και όλες τις εφαρμογές της Edenred για κινητά.
Τα γραφικά της Edenred έχουν επανασχεδιαστεί πλήρως για να εναρμονιστούν με το νέο σήμα: δημιουργία μιας «κορδέλας» που αντιπροσωπεύει τους δεσμούς που αναπτύσσει η Edenred με τα κοινά της, χρήση ζωντανών χρωμάτων, εικόνες και σύμβολα έχουν πρωταγωνιστικό ρόλο, όπως κανείς μπορεί να αντιληφθεί μόλις επισκεφθεί την νέα ιστοσελίδα edenred.com.
Για να παρακολουθήσετε τα δρώμενα στα social media χρησιμοποιήστε το hashtag #Edenredconnects.
Η Anne-Sophie Sibout, Communications VP της Edenred, δήλωσε: «Για τη δημιουργία της νέας εταιρικής ταυτότητας συμμετείχαν τον τελευταίο χρόνο πάνω από 200 στελέχη της Edenred, γεγονός που αναδεικνύει την ομαδική δουλειά αυτού του project. Η νέα ταυτότητα αναδεικνύει στοιχεία όπως εμπιστοσύνη, αρμονία και τόλμη. Ο σχεδιασμός συμβολίζειτους μοναδικούς δεσμούς που η Edenred δημιουργεί με τα κοινά της».
Ο επανασχεδιασμός πραγματοποιήθηκε με τη βοήθεια του γραφείου Royalties, το οποίο σχεδίασε το νέο λογότυπο της Edenred, την εικαστική ταυτότητα και συμμετείχε στη δημιουργία της νέας εικόνας.