Το VW Nivus, όπως θα είναι το επίσημο όνομά του, είναι το πρώτο μοντέλο, που εξέλιξε η Volkswagen Βραζιλίας για τη διεθνή αγορά. Βασίζεται στη γνωστή πλατφόρμα MQB της εταιρείας. Στις αρχές του 2020 θα γιορτάσει το μικρό SUV την πρεμιέρα του και μέσα στην ίδια χρονιά θα ξεκινήσει η παραγωγή του στο βραζιλιάνικο εργοστάσιο της Anchieta. Το 2021 θα ακολουθήσει η παραγωγή του στην Ευρώπη, στην Pamplona της Ισπανίας, όπου παράγεται και το T-Cross. Πιθανότατα, στα τέλη του 2021 με αρχές του 2022 το coupe SUV θα ξεκινήσει την εμπορική πορεία του και στην ήπειρό μας. Ακόμα, βέβαια, είναι άγνωστο αν η ευρωπαϊκή έκδοση θα ονομάζεται “Nivus” ή αν θα λανσαριστεί ως “T-Sport”.
VW ID.3 GTX Vs MG4 XPOWER: Τα GTI… αλλιώς
Βάση του Nivus θα είναι η πλατφόρμα MQB του ομίλου, και για την ακρίβεια, ο λόγος γίνεται για την MQB A0. Για παράδειγμα, σ’ αυτήν βασίζονται, επίσης, τα Audi A1, Audi Q2, τα SEAT Arona και Ibiza, καθώς και το Skoda Scala. Από πλευράς Volkswagen έχουμε το νέο Polo και, φυσικά, το T-Cross, το οποίο ως coupe θα αποτελεί τη σπορτίφ έκδοση του SUV του Polo.
VW T-Cross Coupe με 150 ίππους
Σε ό,τι αφορά τη σχεδίαση, το Coupe θα διαφοροποιείται από το «απλό» T-Cross στη διαφορετική γραμμή της οροφής και στην πιο έντονα κεκλιμένη πίσω κολώνα του αμαξώματος. Συνολικά, το Nivus θα είναι ελαφρώς μακρύτερο, οπότε έτσι θα μικρύνει το μεγάλο κενό ανάμεσα στο T-Cross και το T-Roc. Αν πάρουμε ως παράδειγμα τον ίδιο τον όμιλο VW, το Nivus έρχεται ακριβώς στα μέτρα του Audi Q2, το οποίο έχει μήκος 4.191 χιλιοστά. Προκειμένου, δε, το νεότερο SUV της VW να έχει τη ζητούμενη σπορτίφ αίσθηση, θα εφοδιάζεται με τον τετρακύλινδρο κινητήρα του ομίλου, ισχύος 150 ίππων, ο οποίος δε συμπεριλαμβάνεται στην γκάμα των εκδόσεων του σημερινού μοντέλου. Επιπλέον, θα υπάρχουν εκδόσεις με τον τρικύλινδρο κινητήρα του 1,0 λίτρου με τους 115 ίππους, αλλά και με τον diesel των 1,5 λίτρων και των 95 ίππων.