Οι φωτογραφίες, που δημοσιεύουμε, σίγουρα δεν είναι ενδεικτικές των αλλαγών, οι οποίες έγιναν και θα δημοσιοποιηθούν επίσημα μέσα στο 2020. Αυτές εντοπίζονται στο μικρό ρετούς της γρίλιας της πρόσοψης, στην μπροστινή και την πίσω ποδιά, καθώς και στη σχεδίαση των εμπρός και πίσω φωτιστικών σωμάτων.
Τα υβριδικά μοντέλα B5 και Β6 είναι καινούργιες εκδόσεις
Αυτό είναι το Bagger 293, η μεγαλύτερη κινούμενη κατασκευή στην ξηρά
Το βέβαιο είναι πως κάτω από το μπροστινό καπό οι ειδήσεις είναι περισσότερες και πιο σημαντικές, αφού έχουμε την είσοδο ενός νέου mild hybrid υβριδικού συστήματος. Το τελευταίο διαθέτει είτε το δίλιτρο turbo diesel είτε το δίλιτρο turbo βενζινοκινητήρα και περιλαμβάνει επίσης μία γεννήτρια (ISG), ένα δίκτυο 48 Volt, καθώς και ένα σύστημα ανάκτησης ενέργειας μέσω του φρεναρίσματος. Η ενέργεια, που ανακτήθηκε μέσω του ISG, αποθηκεύεται στις μπαταρίες, που βοηθούν τον κινητήρα εσωτερικής καύσης κατά την επιτάχυνση. Μάλιστα, τη μετάδοση της δύναμης στους τροχούς έχει αναλάβει ένα shift-by-wire αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων, 8 σχέσεων.
Προκειμένου οι υβριδικές εκδόσεις να ξεχωρίζουν καλύτερα από τα αμιγώς βενζινοκίνητα (έως τώρα “T”) και πετρελαιοκίνητα (έως τώρα “D”) μοντέλα, η Volvo τοποθέτησε στο πίσω μέρος των αυτοκινήτων ένα “B”, αφού μελλοντικά δε θα ξεχωρίζουν από μόνες τους οι diesel και βενζινοκίνητες εκδόσεις. Η έκδοση “B5” βενζίνης είναι ισχύος 250 ίππων, ενώ η αντίστοιχη diesel 235 ίππων. Ως “B6” θα δούμε στα S90 και V90 αυτόν τον κινητήρα μόνο σε συνδυασμό με βενζινοκινητήρα, με την ισχύ του υβριδικού συνδυασμού να φτάνει τους 310 ίππους. Η τετρακίνηση είναι προαιρετική για κάποια από τα μοντέλα. Εκτός από τις νέες εκδόσεις “B”, η Volvo επεμβαίνει και στην T8-plug-in-υβριδική εκδοχή και κορυφώνει το μοντέλο με μία έκδοση “Polestar engineered”.
Στο εσωτερικό τα V90 και S90 θα φέρουν μικροαλλαγές στις επενδύσεις και στα χρώματα των καθισμάτων. Τέλος, το σύστημα πλοήγησης και το σύστημα πολυμέσων θα εφοδιαστούν με νέο software.