Από τη πρώτη γενιά της μέχρι και σήμερα, η BMW M5 ήταν πάντοτε ένα αυτοκίνητο που προκαλούσε έντονα συναισθήματα στους οπαδούς της μάρκας, και όχι αναγκαία θετικά, καθώς πάντοτε υπήρχε κάποιο αμφιλεγόμενο χαρακτηριστικό που δίχαζε το κοινό. Η Ε60 είχε έναν V10 αντί για τον τυπικό εξακύλινδρο της BMW, η F10 δεν ήταν πλέον ατμοσφαιρική και δεν προσφερόταν με χειροκίνητο κιβώτιο, η F90 ήταν βαριά λόγω της τετρακίνησης. Κάτι που χαρακτηρίζει όλες τις Μ5 πάντως, είναι η αδιαφορία που δείχνουν για την επιτυχία τους με τη τρέχουσα διαμόρφωση, μαζί με την επιμονή τους στο να επιμένουν στη προσπάθεια να …επανεφεύρουν τον τροχό, χρησιμοποιώντας διαφορετικούς κινητήρες αλλά και αναβαθμίζοντας συνεχώς τις τεχνολογίες που χρησιμοποιεί…
…διαβάστε τη συνέχεια στο Autotypos.gr