Το Renault Filante Record 2025 δεν είναι ένα συνηθισμένο πρωτότυπο. Είναι σίγουρα εντυπωσιακό και παρά το ότι δανείζεται ένα όνομα (Filante) το οποίο η γαλλική εταιρεία είχε χρησιμοποιήσει στο παρελθόν για αυτοκίνητα που προορίζονταν να καταρρίψουν ρεκόρ ταχύτητας, στην προκειμένη περίπτωση δεν πρόκειται για κάτι τέτοιο.
Τι είναι και που οφείλονται οι «ψηφιακές επιληπτικές κρίσεις» των αυτόνομων αυτοκινήτων
Είναι βέβαια λίγο δύσκολο να πιστέψει κανείς ότι αυτή η ακραία αεροδυναμική σχεδίαση, η χρήση πανάλαφρων υλικών και «κατά παραγγελία» περιφερειακών, έγιναν για κάτι άλλο πέραν της ταχύτητας. Κι όμως, το Filante Record 2025 είναι πλήρως ηλεκτρικό και αν θέλει να καταρρίψει κάτι, είναι τα ρεκόρ αυτονομίας και «κατανάλωσης» ρεύματος (χιλιόμετρα ανά kWh).
H Renault έχτισε το αυτοκίνητο γύρω από μια συστοιχία 87 kWh που χρησιμοποιείται στο μοντέλο Scenic E-Tech και παρά το ότι η μπαταρία αυτή ζυγίζει 600 κιλά, το συνολικό βάρος του πρωτότυπου, δεν ξεπερνά τον τόνο.
Η μονοθέσια σφηνοειδής «άτρακτος» έχει μήκος 5,12 μέτρα και φάρδος μόλις 1,2 μέτρα, ενώ οι μεγάλοι όγκοι που σχηματίζουν τα φτερά εξυπηρετούν στη βελτίωση της αεροδυναμικής. Τα υλικά που χρησιμοποίησε η Renault ήταν ανθρακονήματα, σοφιστικέ κράματα χάλυβα και αλουμίνιο, το οποίο «χυτεύθηκε» με τεχνική 3D printing…
…διαβάστε τη συνέχεια στο Autotypos.gr