Αγορά αυτοκινήτου: «Είναι πολλά τα λεφτά Άρη» και το budget πού σπαταλούν οι εταιρείες στις καμπάνιες προώθησης των μοντέλων τους, είναι αντίστοιχα μεγάλο. Στην συντριπτική πλειοψηφία των περιπτώσεων, τα διαφημιστικά video απλά προσπαθούν αν δημιουργήσουν την επιθυμία απόκτησης ενός τετράτροχου, παρουσιάζοντας το με τον πιο εξωραϊσμένο τρόπο να κινείται στο ιδανικό για αυτό πεδίο.
Το 4X4 στα χώματα, το sport σε στροφιλίκα και το πόλης… μέσα στην πόλη. Οι οδηγοί και οι επιβάτες ανήκουν στο target group στο οποίο στοχεύουν οι εταιρείες και η μουσική μαζί με το δημιουργικό συμπλέουν με τις τάσεις τους. Πρόκειται για μια δοκιμασμένη αλλά και «τετριμμένη» συνταγή…
…διαβάστε τη συνέχεια στο Autotypos.gr