Ένα ταξίδι χιλιάδων χιλιομέτρων, λοιπόν, με ένα ηλεκτρικό αυτοκίνητο που μόλις είχαμε πάρει στα «χέρια μας», αποτελούσε μεγάλη πρόκληση. Στο ταξίδι μας στα Σκόπια είδαμε και αντιμετωπίσαμε πολλά, σε ένα ακόμα, διαφορετικό ταξίδι.
Του Τρύφωνα Αλεξόπουλου, Φωτογραφίες: Δημήτρης Μανώλαρος
Η αλήθεια είναι πως το οδοιπορικό από την Αθήνα στη Βουλγαρία, του προηγούμενου τεύχους, μας «άνοιξε» τα μάτια. Ήταν μια εμπειρία που όντως ξέφυγε από τα τετριμμένα. Μπορεί να ταξιδεύουμε συνεχώς και να ανακαλύπτουμε μαζί σας νέα μέρη στη μαγευτική Ελλάδα, όμως, όπως κι αν το κάνουμε, το ταξίδι αυτό είχε κάτι το διαφορετικό! Για πρώτη φορά στο «Quattroruote» αποφασίσαμε να περάσουμε τα σύνορα οδικώς με αυτοκίνητο, με αφορμή την είσοδο της γειτονικής χώρας στη Ζώνη Σένγκεν και το «άνοιγμα» των συνόρων. Περάσαμε «αέρα», χωρίς καθυστερήσεις ή ελέγχους και φτάσαμε έως τη Φιλιππούπολη, μέσα από ένα κατάλευκο τοπίο, που σε πολλά σημεία θύμιζε σκηνικό από καρτ ποστάλ. Ναι, η Βουλγαρία δεν είναι hot προορισμός, αλλά μια προσιτή επιλογή που τελικά αξίζει. Διαβάστε το ταξιδιωτικό μας και θα καταλάβετε τους λόγους…
Με ένα τρίλιτρο εξακύλινδρο και τετρακίνητο θηρίο σαν την BMW X3 M50 ήταν δεδομένο ότι το μόνο που θα μας απασχολούσε θα ήταν ο ανεφοδιασμός της με 100άρα. Τίποτε άλλο. Δεν νομίζω ότι για εμάς τους… τρελούς και διψασμένους για περιπέτεια αυτό ήταν τελικά αρκετό. Όσο ωραία εμπειρία κι αν είναι να ταξιδεύεις με ένα πραγματικά πολυτελές και γρήγορο αυτοκίνητο. Είπαμε λοιπόν να ανεβάσουμε τον πήχυ για ακόμα μια φορά.
Το KIA EV3 μόλις είχε πατήσει Ελλάδα και στα χέρια μας θα έφτανε η έκδοση με τη μεγάλη μπαταρία. Ήταν αυτονόητο πως θα ταξιδεύαμε. Το «Αθήνα-Θεσσαλονίκη», με όσο το δυνατόν μικρότερη διάρκεια ενδιάμεσης φόρτισης, είναι πάντα στο πλάνο όταν ένα ηλεκτρικό αυτοκίνητο υπόσχεται σχεδόν 600 χιλιόμετρα μικτής αυτονομίας. Έχουμε «βγάλει» από το μυαλό μας την ιδέα του αδιάκοπου ταξιδιού 500 χιλιομέτρων. Αυτός που έχει την ανάγκη να κάνει κάτι τέτοιο δεν θα αναζητήσει καν ηλεκτρικό, ενώ οι περισσότεροι, ανεξαρτήτως τύπου καυσίμου, πάντα θα κάνουν μια μικρή στάση για να επισκεφθούν την τουαλέτα, να ξεμουδιάσουν ή να «τσιμπήσουν» κάτι. Σε ένα ηλεκτρικό με μεγάλη αυτονομία, μια τέτοια στάση ισοδυναμεί με έως και +50% στην μπαταρία του, ίσως και παραπάνω, στον ανάλογο φορτιστή.
…διαβάστε τη συνέχεια στο Autotypos.gr