του Μάρκου Πυλαρινού
Προς το παρόν, η πλήρης γκάμα της sport κατηγορίας της Suzuki στην Ευρώπη (συμπεριλαμβάνοντας το Ηνωμένο Βασίλειο) αποτελείται από το μονοκύλινδρο GSX-R125 φιλικό προς τα διπλώματα κατηγορίας A1 και το GSX-8R με εν σειρά δικύλινδρο κινητήρα 776cc – σχεδιασμένο να «σφηνώνει» στην ίδια κατηγορία με μοτοσυκλέτες όπως το Yamaha R7 και το Triumph Daytona 660.
Η ιαπωνική μάρκα δεν παράγει πλέον κανένα από τα GSX-R ή οτιδήποτε στημένο για πίστα για την Ευρώπη. Το τελευταίο GSX-R1000 που βγήκε ήταν πριν καν την άφιξη των κανονισμών ρύπων Euro5 το 2022.
Πριν από αυτό, τα supersport μοντέλα GSX-R600 και 750 είχαν ήδη εγκαταλείψει την ήπειρο – και τα τρία τετρακύλινδρα μοντέλα βρίσκονται πλέον μόνο σε επιλεγμένες αγορές, συμπεριλαμβανομένων των ΗΠΑ.
Ωστόσο, παρά το σημερινό τοπίο, τα πρόσφατα σχόλια του προέδρου της μάρκας υποδηλώνουν μια πιο θετική εικόνα για το μέλλον – με πολλές ευρωπαϊκές και ιαπωνικές μάρκες να ανασταίνουν την κατηγορία supersport για το 2025 (η Honda με το CBR600 και η Yamaha με το R9 για παράδειγμα)…
…διαβάστε τη συνέχεια στο Autotypos.gr