Στη ραγδαία εξελισσόμενη και απρόβλεπτη πλέον αγορά του αυτοκινήτου παγκοσμίως, τα πράγματα θυμίζουν… ναρκοπέδιο. Η κινεζική επέλαση στα ηλεκτρικά, οι δασμοί και ο εμπορικός πόλεμος αλλά και ο αγώνας δρόμου για την «πράσινη μετάβαση», έχουν φέρει με τον έναν ή με τον άλλο τρόπο, σε πολύ δύσκολη θέση τους λεγόμενους παραδοσιακούς κατασκευαστές, οι οποίοι αδυνατούν να προσαρμοστούν στα νέα δεδομένα.
Μέσα σε αυτά τα πλαίσια, πολλά αλλάζουν και πρέπει να αλλάξουν: ανήκουστες συμμαχίες, αναδιαρθρώσεις στην δομή και στην λειτουργία εταιρειών και ομίλων, καθώς και αναθεωρήσεις στα στρατηγικά πλάνα ανάπτυξης…
…διαβάστε τη συνέχεια στο Autotypos.gr