Το να χρησιμοποιούνται υπερβολικές και υπερφίαλες εκφράσεις στις παρουσιάσεις αυτοκινήτων είναι κάτι το σύνηθες, καμία κατασκευάστρια δεν θα επιλέξει την μετριοπάθεια για να μας συστήσει ένα νέο της μοντέλο άλλωστε.
Ο χαρακτηρισμός «το ασφαλέστερο αυτοκίνητο του κόσμου», μετρά διαφορετικά όμως, όταν εκφράζεται από την Volvo. Για μια εταιρεία η οποία έχει συνδέσει το όνομα της όσο καμία άλλη με την ασφάλεια, το ρίσκο είναι μεγάλο, στην περίπτωση που αυτό αποτελεί απλά ένα επικοινωνιακό πυροτέχνημα. Σαφώς λοιπόν, η Volvo θα πρέπει να είναι απόλυτα σίγουρη, καθότι ο ισχυρισμός της αυτός, θα εξετασθεί στο μικροσκόπιο από τους δημοσιογράφους και τους ανταγωνιστές της…
…διαβάστε τη συνέχεια στο Autotypos.gr