Τα εντονότερα φαινόμενα εντοπίζονται από την αρχή της ημέρας στη Δυτική Ελλάδα και μετά το μεσημέρι θα επεκταθούν στην Ανατολική Μακεδονία, στη Θράκη, στα νησιά του Αιγαίου και στην Κρήτη, με έμφαση στα νησιά του Ανατολικού Αιγαίου και στα Δωδεκάνησα.
Τώρα λοιπόν που άλλαξε ο καιρός και ήρθαν οι βροχές αλλάζουν και τα δεδομένα της οδήγησης. Κι αυτό, γιατί είναι γνωστό ότι οι βροχές δημιουργούν παγίδες στο δρόμο, που σε συνάρτηση με την κακή κατάσταση των αυτοκινήτων και των ελαστικών, μπορεί να οδηγήσουν σε ατυχήματα.
Για την οδήγηση στην βροχή, υπάρχουν απλοί κανόνες που θα πρέπει να εφαρμόζουν όλοι οι οδηγοί για να παραμείνουν ασφαλείς. Το πρώτο που οφείλουν να φροντίσουν, είναι η καλή ορατότητα. Το παρμπρίζ πρέπει να είναι καθαρό, ενώ ο οδηγός θα πρέπει να βεβαιωθεί ότι οι υαλοκαθαριστήρες δεν έχουν φθαρεί, με το δοχείο νερού των υαλοκαθαριστήρων να είναι γεμάτο.
Αυτό είναι το Bagger 293, η μεγαλύτερη κινούμενη κατασκευή στην ξηρά
Επειδή η βροχή μειώνει την ορατότητα, θα πρέπει ο οδηγός να έχει πάντα τα φώτα πορείας αναμμένα. Αυτό φυσικά δεν ισχύει για τα καινούρια μοντέλα, που τα φώτα ημέρας αποτελούν στάνταρ εξοπλισμό. Επειδή τα κλειστά παράθυρα κατά τη διάρκεια της βροχής οδηγούν γρήγορα στο θάμπωμα των τζαμιών, θα πρέπει ο οδηγός να χρησιμοποιεί το σύστημα a/c ή του κλιματισμού για το “ξεθάμπωμα” των τζαμιών. Τα ελαστικά είναι ένα σημαντικό σημείο που θα πρέπει να προσέχουν όλοι οι οδηγοί. Θα πρέπει να βεβαιωθούν ότι έχουν το προβλεπόμενο βάθος πέλματος, όσο και τη σωστή πίεση. Το κανονικό βάθος πέλματος συμβάλλει στην αποφυγή της πλαγιολίσθησης και της υδρολίσθησης.
Διαβάστε την συνέχεια στο Autotypos.gr
Ειδήσεις σήμερα
Κακοκαιρία Elias: Προβλήματα από τις έντονες βροχοπτώσεις στη Θεσσαλία – Πώς θα κινηθεί σήμερα
Σεισμός: Ανησυχία για τον Κορινθιακό – Τι λέει στον ΕΤ ο Γεράσιμος Παπαδόπουλος