Αποτέλεσμα; Ένα εξώκοσμο όχημα με αναρτήσεις από στομάχι αγριογούρουνου και φώτα πορείας στα οποία δίνουν ενέργεια πυγολαμπίδες, ενισχυμένες από το μαγικό ποτό του Δρυΐδη. Οι ρόδες είναι κατασκευασμένες από ανακυκλωμένες ασπίδες Γαλατών και περιλαμβάνουν τα διπλά γαλόνια του λογότυπου της Citroen.
Το άρμα εμφανίζεται σε διαφορετικά σημεία της ταινίας περιλαμβανομένης της άφιξης του στρατού του Καίσαρα στην Κίνα – το Μέσο Βασίλειο – όπου μια διαφημιστική πινακίδα στην είσοδο στη χώρα διαφημίζει το καλύτερο όχημα της εποχής: το 2CV, ένα απίστευτο made in Gaul (κατασκευασμένο στη Γαλατία) άρμα που σέρνουν δύο άλογα που είναι μια έμμεση αναφορά στο διάσημο διαφημιστικό ταινιάκι της Citroën που γυρίστηκε στο Σινικό Τείχος. Τα φτερά στην περικεφαλαία του Αστερίξ θα έχουν το νέο λογότυπο της αυτοκινητοβιομηχανίας.
Σχεδιάστηκε μέσα σε τρεις μήνες και σηματοδοτεί συνεργασία της Citroën, της Pathé, Trésor Films και των Éditions Albert René. «Η συνάντηση μεταξύ αυτών των δύο θρύλων της γαλλικής κουλτούρας (σ.σ. Citroen και Pathé, Trésor Films) δεν ήταν κάτι άλλο παρά εξαιρετική» είπε ο Pierre Leclercq, Global Design Director στη Citroën.
Δείτε το εντυπωσιακό βίντεο στο Autotypos.gr
Ειδήσεις σήμερα
Πελέ: «Παγωμένος» όλος ο πλανήτης με τον «μάγο» του ποδοσφαίρου