Άνεση και εργονομία
Η Moto Guzzi είναι από τις εταιρείες που δίνει σημασία στην άνεση και στην εργονομία. Αυτό έμενε να το επιβεβαιώσω και στη συγκεκριμένη μοτοσυκλέτα. Έτσι, χωρίς πολλά πολλά, κάθισα στη σέλα της και τη σήκωσα από τον πλαγιοστάτη. Τα 246 κιλά της (γεμάτη με καύσιμο) δήλωσαν τη παρουσία τους. Ο πλαγιοστάτης βρισκόταν σε ιδανική θέση και τον έκλεισα χωρίς να χρειαστεί να κοιτάξω που βρίσκεται. Το ύψος της σέλας βρίσκεται στα 820 χιλ. Αυτό από τη μία δεν μου επέτρεπε να έχω και τα δύο πόδια στο έδαφος, αλλά από την άλλη είναι ένα χρήσιμο εργαλείο για την off-road οδήγηση. Χωρίς δεύτερη σκέψη, η σέλα της μου άφησε πολύ καλή εντύπωση. Ήταν μεγάλη, ιδιαίτερα άνετη και μαλακή. Αυτό προδιαθέτει πως σκοπός της μοτοσυκλέτας είναι να οδηγηθεί σε μεγάλα και πολύωρα ταξίδια, χωρίς όμως να χρειάζεται πολλές στάσεις ο αναβάτης για να ξεπιαστεί. Το τιμόνι ήταν εξίσου πολύ σωστά τοποθετημένο. Πρόσφερε μια άνετη στάση σώματος, καθώς ο κορμός δεν ήταν ούτε πολύ μπροστά για να καταφέρουν τα χέρια να φτάσουν το τιμόνι, αλλά ούτε και πολύ πίσω έτσι ώστε τα χέρια να καταλήγουν να τεντώνουν τόσο πολύ σαν να σηκώθηκα μόλις από το κρεβάτι μου και να τεντώνομαι. Οι καθρέπτες με μια μικρή ρύθμιση ήρθαν εκεί ακριβώς που τους χρειαζόμουν, καθώς επίσης και οι διακόπτες ήταν τοποθετημένοι με τέτοιο τρόπο που με έκαναν να νιώθω σαν να ήταν η μοτοσυκλέτα στα χέρια μου για καιρό…
…διαβάστε τη συνέχεια στο Autotypos.gr