Η McLaren 620R, η οποία βρισκόταν στις σκέψεις των Βρετανών κατά την εξέλιξη της 570S GT4, ξεκινά τον Ιανουάριο την εμπορική πορεία της, αν και τα προς πώληση αντίτυπά της είναι περιορισμένα. Μόλις 320! Η έκδοση δρόμου του αγωνιστικού της κατηγορίας GT4 εξοπλίζεται με το ίδιο σασί (Monocell II), όπως ο πρόγονός του, ωστόσο, είναι απελευθερωμένη από τους περιορισμούς του μηχανοκίνητου αθλητισμού, χάρη στη νέα έκδοση του turbo και της ηλεκτρονικής διαχείρισης, που είχαν ως αποτέλεσμα τους 620 ίππους. Έτσι, η “620” είναι το ισχυρότερο μοντέλο της σειράς “Sport”. Ο γνωστός twin turbo V8 των 3,8 λίτρων έχει μέγιστη ροπή 620 Nm και επιταχύνει τη McLaren το ανώτερο μέχρι και τα 320 χλμ./ώρα! Το σπριντ από στάση έως τα 100 χλμ./ώρα είναι υπόθεση μόλις 2,9 δευτερολέπτων, ενώ τα 200 χλμ./ώρα έρχονται σε 8,1 δευτερόλεπτα. Για τη μετάδοση της δύναμης φροντίζει ένα αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη, 7 σχέσεων.
Ελαφριά κατασκευή, σπορ ανάρτηση, εκπαίδευση!
24ωρo backstage: Ποιος ήταν ο άνθρωπος της Michelin που έκλεψε την παράσταση;
Από πλευράς εμφάνισης, η McLaren 620R θυμίζει σε μεγάλο βαθμό την επίσης περιορισμένης έκδοσης McLaren 570S. Τα στοιχεία, που τη σηματοδοτούν, είναι η εισαγωγή αέρα στην οροφή, αλλά και το τεράστιο spoiler. Το μπροστινό καπό έχει κι αυτό δύο μεγάλες αεροεισαγωγές και η ποδιά έχει επιθετική σχεδίαση. Στα πλευρά της 620R η McLaren έχει επιλέξει ακόμα δύο μεγάλες εισαγωγές αέρα για τον κινητήρα, που είναι τοποθετημένος στο κέντρο, ενώ πίσω υπάρχει ένας φαρδύς αεροδυναμικός διαχύτης, που συνοδεύεται από τις σχεδόν τετράγωνες απολήξεις της εξάτμισης. Βέβαια, από το «πακέτο» των αεροδυναμικών βοηθημάτων δε θα μπορούσε να λείπει η ευμεγέθης πίσω αεροτομή της 570S GT4, που περιλαμβάνει και το τρίτο φως stop. Στην πιο επιθετική από τις τρεις επιλογές κλίσης της, η αεροτομή εξασφαλίζει αρνητική άντωση της τάξης των 185 κιλών. Στην μπροστινή πλευρά τα λεγόμενα και “dive planes” εξασφαλίζουν αρνητική άντωση 40 κιλών, ενώ το μπροστινό «πακέτο» συνολικά φτάνει τα 65 κιλά.
Η McLaren 620R «πατά» σε ζάντες 19 ιντσών μπροστά και 20 ιντσών πίσω. Πίσω από αυτές βρίσκονται τα δισκόφρενα από carbon και κεραμικά υλικά, διαμέτρου 390 χιλιοστών εμπρός και 380 χιλιοστών πίσω. Και στους δύο άξονες έχουν τοποθετηθεί σφυρήλατες δαγκάνες αλουμινίου, ενώ τις δικές του υπηρεσίες παρέχει και ένας ενισχυτής πίεσης πέδησης.
Η McLaren 620R θα κοστίζει στη Γερμανία, συμπεριλαμβανομένων των φόρων, 300.000 ευρώ. Σε αυτό το ποσό συμπεριλαμβάνεται και μία οδηγική εκπαίδευση σε πίστα!