Ηλεκτρικά και υβριδικά αυτοκίνητα χωρίς μπαταρίες, προφανώς δεν μπορούν να υπάρξουν. Οι συστοιχίες αποθήκευσης ηλεκτρικής ενέργειας είναι το αντίστοιχο του «μαύρου χρυσού» στην εποχή μας και τόσο η κατασκευή όσο και η εξέλιξη τους αποτελούν τα σημαντικότερα κεφάλαια στην μετάβαση από τα ορυκτά καύσιμα… στα ηλεκτρόνια.
Αδιαμφισβήτητα, ηγέτιδα δύναμη τόσο στον κατασκευαστικό όσο και στον τεχνολογικό τομέα των μπαταριών είναι η Κίνα και το γεγονός αυτό, αποτελεί έναν από τους σημαντικότερους λόγους για την δυναμική που εμφανίζουν οι σινικές εταιρείες στα ηλεκτρικά αυτοκίνητα.
Τώρα αν πρέπει να ξεχωρίσουμε το ποιος είναι το «αφεντικό» ανάμεσα στις κινεζικές εταιρείες που κατασκευάζουν μπαταρίες, δεν χρειάζεται να το ψάξουμε πολύ, καθώς τα νούμερα μιλάνε από μόνα τους και είναι τέτοια που δεν αφήνουν περιθώρια για αμφισβήτηση.
Η CATL, η οποία ιδρύθηκε το 2011, κατέχει σχεδόν το 50% του μεριδίου της αγοράς στην Κίνα και γνωρίζει μια εκρηκτική ανάπτυξη τα τελευταία χρόνια. Προφανώς ακόμα και η τεράστια αγορά της Κίνας δεν μπορεί να «χωρέσει» την γεωμετρική πρόοδο με την οποία αναπτύσσεται η εταιρεία και ήδη υπάρχει εν ενεργεία ένα στρατηγικό πλάνο για την επέκταση τα εκτός των συνόρων…
…διαβάστε τη συνέχεια στο Autotypos.gr