Πώς είπατε, υπάρχει ακόμη το Skyline; Και βέβαια! Το Skyline υπάρχει ακόμη. Στην πατρίδα της Nissan το κλασικό (στο όνομα) μοντέλο είναι μόνο μία από τις πολλές λιμουζίνες της μεσαίας κατηγορίας, Ωστόσο, τόσο φρέσκο το sedan της Nissan, που παρουσιάστηκε το 2014 και το 2017 υπέστη ένα facelift, δεν το λες. Δεν κάνει τίποτα, όμως, για τη Nissan, που έθεσε το Skyline στο επίκεντρο της παρουσίας της στο Σαλόνι Αυτοκινήτου του Τόκιο. Με δύο πρωτότυπα διαφορετικού χαρακτήρα η ιαπωνική φίρμα επιχειρεί να προσελκύσει το ενδιαφέρον του κοινού για το μεσαίο μοντέλο της.
Από τη μία σπορτίφ, από την άλλη πολυτελές
Ο ρόλος της σπορτίφ έκδοσης στην γκάμα του Skyline δόθηκε στο πρωτότυπο 400R Sprint Concept. Οι νέες μπροστινές και πίσω ποδιές κάνουν την εμφάνιση του αυτοκίνητου πιο επιθετική, όπως επίσης τα μπροστινά spoiler, κάτι που ισχύει και για τα νέα μαρσπιέ, αλλά και για το τεράστο πίσω spoiler. Το αμάξωμα είναι σε χρώματα λευκό, ασημί και μαύρο (ματ) ξεχωρίζει για τις διάφορες λεπτομέρειες, που ξαναβλέπουμε στα ελαστικά. Τα τελευταία περιβάλλουν ζάντες 20 ιντσών και οφείλουν «να μεταφέρουν στην άσφαλτο τη συντριπτική ισχύ του κινητήρα, αλλά και τις αυξημένες δυνατότητες του αυτοκινήτου, που φτάνουν στα όρια». Πάντως, η Nissan δεν ανακοίνωσε έως τώρα την τιμή της ισχύος…
Προς την ακριβώς αντίθετη κατεύθυνση κινείται το δεύτερο πρωτότυπο, το Skyline Deluxe Advanced Concept. Η δίχρωμη βαφή από καφέ (ματ) και ασημί συναντά στο εσωτερικό ανάλογα στυλιζαρισμένα, δερμάτινα καθίσματα. Επιπλέον, στο cockpit έχει εγκατασταθεί και το σύστημα “Pro Pilot 2.0”. Με αυτό συνδέονται διάφορα ηλεκτρονικά συστήματα υποβοήθησης του οδηγού, με τα οποία ακόμα και το Skyline παραγωγής εξασφαλίζει επί μονίμου βάσεως οδήγηση χωρίς χέρια!
Στο Σαλόνι του Τόκιο παρελαύνει και ένα κουαρτέτο από GT-R
VW ID.3 GTX Vs MG4 XPOWER: Τα GTI… αλλιώς
Το κουαρτέτο των GT-R είναι περισσότερο προσανατολισμένο προς τους ίδιους τους οδηγούς. Με το “50th Anniversary Edition” παρουσιάζεται το ενισχυμένο επετειακό μοντέλο, όπως και το GT-R Nismo, που είναι πιο πολύ εστιασμένο στη χρήση του στην πίστα. Επιπρόσθετα, στην ιαπωνική πρωτεύουσα παρουσιάζονται, επίσης, το GT-R50, που φέρει τις επεμβάσεις του ιταλικού σχεδιαστικού οίκου Italdesign, καθώς και η αγωνιστική έκδοση, που έχει ως σπόνσορα τη Motul, αυτοκίνητο, που έλαβε μέρος το 2019 στη σειρά αγώνων Super GT.
Από το σπορτίφ πνεύμα της Nissan στο Σαλόνι Αυτοκινήτου του Τόκιο δεν ξεφεύγει ούτε το ηλεκτροκίνητο LEAF, που παρέλασε εκεί στην αγωνιστική εκδοχή του, όπως επίσης η υβριδική έκδοση ενός Note E-Power, στα χρώματα της Nismo.