Η σχετική συμφωνία υπογράφηκε ήδη κι από τις δύο πλευρές, αν και δεν έχουν ανακοινωθεί λεπτομέρειες για τα οικονομικά. Η GM ήταν επί περίπου 18 χρόνια συνέταιρος στον τομέα της παραγωγής με την Avtovaz. Ωστόσο, οι οικονομικές δυσκολίες στη Δύση ήταν η αφορμή για την εδώ και χρόνια ολίσθηση των πωλήσεων νέων αυτοκινήτων στη ρωσική αγορά. Το… διαζύγιο σημαίνει, επίσης, πως η GM αποχωρεί από τη Ρωσία και σε επίπεδο παραγωγής.
VW ID.3 GTX Vs MG4 XPOWER: Τα GTI… αλλιώς
Αργότερα μόνο Lada
Στη ρωσική μονάδα του Togliatti, πάντως, θα συνεχιστεί η παραγωγή του Chevrolet Niva, το οποίο οφείλει να συνεχίσει την πορεία του για άγνωστο -μέχρι στιγμής- διάστημα με τα λογότυπα της Chevrolet. Αργότερα, όμως, θα κατασκευάζονται εκεί μόνο αυτοκίνητα της Lada. Το Chevrolet Niva εξελίχθηκε από μηχανικούς της Lada και με τα χρόνια έγινε πιο μοντέρνο, χάρη στην τεχνογνωσία της GM. Τον τελευταίο καιρό κατασκευάζονταν στο Togliatti περίπου 100.000 οχήματα σε ετήσια βάση, ενώ το Niva βρισκόταν σχεδόν πάντα στην κορυφαία 10άδα των πωλήσεων νέων αυτοκινήτων στη ρωσική αγορά.