Το Suzuki Jimny, κατά τη διάρκεια των 50 και πλέον ετών της ιστορίας του, υπέστη αρκετές αλλαγές, διατηρώντας ωστόσο αναλλοίωτο τον χαρακτήρα του. Προσαρμόστηκε όσο χρειάζονταν σε κάθε εποχή, χωρίς ποτέ να απολέσει την σχληροτράχηλη και πάντα προσανατολισμένη προς το ζόρικο εκτός δρόμου πεδίο φύση του.
Αντιστάθηκε σθεναρά στην… «SUVοποίηση» και παρέμεινε μέχρι τέλους ορκισμένο στα χώματα, στα βράχια και στη λάσπη. Εν ολίγοις, ένας μικρός, «μεγάλος» μύθος του οποίου το ιστορικό νήμα θα ξετυλίξουμε στο άρθρο που ακολουθεί.
Η ιστορία του Jimny ξεκινά το 1968, όταν η Suzuki αγόρασε την Hope Motor Company, μια ιαπωνική επίσης εταιρεία, η οποία ειδικευόταν στην κατασκευή μικρών, επαγγελματικής φύσης αυτοκινήτων. Η Hope είχε παρουσιάσει έναν χρόνο πριν, το ON360, ένα τετρακίνητο όχημα με αερόψυκτο δίχρονο κινητήρα 359 κ.εκ. 21 ίππων της Mitsubishi και ήταν τα σχέδια αυτού του αυτοκινήτου πάνω στα οποία βασίστηκε η Suzuki για να παρουσιάσει το πρώτο Jimny (LJ10), το 1970…
…διαβάστε τη συνέχεια στο Autotypos.gr