Ήταν γνωστό εδώ και καιρό ότι ο Ματία Μπινότο δεν έχαιρε πλέον της εκτίμησης και της εμπιστοσύνης του προέδρου της Ferrari, Τζον Έλκαν.
Έδωσε την παραίτησή του και τα “σοβαρά” ονόματα που ακούγονται και παίζουν για τη διαδοχή του είναι αυτά των Βασέρ (Alfa Romeo), Τζακομπάτσι (νυν επιτυχημένο στέλεχος της Ferrari για το οποίο ο Έλκαν τρέφει μεγάλη εκτίμηση) και ενδεχομένως και Χέμπερι (πρώην Pirelli) και Μπέργκερ.
Ο Ζαν Τοντ είπε όχι ενώ ο Ρος Μπρόουν θα προτιμήσει την απόσυρση και την άνεση του καναπέ του σπιτιού του. Άλλα ονόματα όπως αυτά των Σεϊντλ, Τοστ και Κάλτενμπορν, κανείς δεν μπορεί να τα πάρει στα σοβαρά.
ΜΕΓΑΛΑ ΠΛΑΪΝΑ ΑΠΟ ΤΗ MERCEDES;
Κόβει τις επιδοτήσεις για ηλεκτρικά ο Τραμπ – Σφυράει… κλέφτικα ο Έλον Μασκ
Αυτό καταδεικνύει η φιλοσοφία του δαπέδου που παρουσίασε η ασημένια αρμάδα στο Ώστιν το 2022, αλλά ποτέ μη λες ποτέ. Κατά τα άλλα στη Mercedes F1, δήλωσαν ότι υιοθετούν το δόγμα “αεροδυναμική αντί για δίαιτα”, αν και το παράδειγμα της Red Bull Racing του 2022, ίσως συνιστά ότι επίκειται να κάνουν ένα ακόμη λάθος μετά τα “zero sidepods” της περασμένης χρονιάς.
Αποτελεί νόμο ότι τα βοηθήματα Venturi, απαιτούν μεγάλα πλαϊνά, και αυτόν τον νόμο στη Mercedes F1 τον παρέβησαν το 2022…
Διαβάστε την συνέχεια στο Autotypos.gr
Ειδήσεις σήμερα
Σέρρες: Τι λένε οι συγγενείς του 11χρονου μαθητή – Ελεύθεροι οι δύο συλληφθέντες
Βουλή: Σήμερα η κόντρα των πολιτικών αρχηγών για τις παρακολουθήσεις – Τι θα πει ο Μητσοτάκης
Ενωμένη η ΝΔ στη μάχη των εκλογών – Τα βαρυσήμαντα μηνύματα Σαμαρά