Η συνταγή για μία BMW M5 ακούγεται απλή: Παίρνεις την πολυτελή Σειρά 5 και τη μετατρέπεις σε έναν πύραυλο εδάφους, που στοχεύει τόσο στο να κατακτήσει τη γερμανική autobahn, όσο στο να σε μεταφέρει στο επόμενό σου meeting με την απόλυτη ταχύτητα και άνεση. Συνδυάζει διακριτικότητα και δυναμισμό με έναν μοναδικό τρόπο και προσαρμόζεται άριστα σε κάθε περίσταση.
Από την πρώτη γενιά της μέχρι και σήμερα, η BMW M5 ήταν πάντοτε ένα αυτοκίνητο που προκαλούσε έντονα συναισθήματα στους οπαδούς της μάρκας, και όχι αναγκαία θετικά, καθώς πάντοτε υπήρχε κάποιο αμφιλεγόμενο χαρακτηριστικό που δίχαζε το κοινό. Η Ε60 είχε έναν V10 αντί για τον τυπικό εξακύλινδρο της BMW, η F10 δεν ήταν πλέον ατμοσφαιρική και δεν προσφερόταν με χειροκίνητο κιβώτιο, η F90 ήταν βαριά λόγω της τετρακίνησης. Κάτι που χαρακτηρίζει όλες τις Μ5, πάντως, είναι η αδιαφορία που δείχνουν για την επιτυχία τους με την τρέχουσα διαμόρφωση, μαζί με την επιμονή τους στο να επιμένουν στην προσπάθεια να… επανεφεύρουν τον τροχό, χρησιμοποιώντας διαφορετικούς κινητήρες, αλλά και αναβαθμίζοντας συνεχώς τις τεχνολογίες που χρησιμοποιεί. Ακολουθώντας αυτήν την τάση, η έβδομη γενιά έχει τη δική της ιδιαιτερότητα: ένα πορτάκι φόρτισης στο εμπρός αριστερό φτερό, από το οποίο γεμίζουν οι μπαταρίες για το υβριδικό σύστημά της. Με άλλα λόγια, είναι ένα plug-in hybrid…
…διαβάστε τη συνέχεια στο Autotypos.gr