Με εξαίρεση την Κύπρο (+ 14,1%), όλες οι χώρες της περιοχής σημείωσαν απώλειες σε σύγκριση με τον Αύγουστο του 2019. Η Ιταλία είχε τις καλύτερες επιδόσεις, με ελαφρά πτώση 0,4%, ενώ οι ισχυρότερες μειώσεις παρατηρήθηκαν στη Γερμανία (-20,0%) και στη Γαλλία (-19,8%).
Οι ευρωπαϊκές ταξινομήσεις αυτοκινήτων μειώθηκαν τον Ιούλιο και τον Αύγουστο, αλλά όχι τόσο απότομα όσο τους προηγούμενους μήνες, δείχνοντας μια αργή ανάκαμψη στον τομέα της αυτοκινητοβιομηχανίας της Ευρώπης που επλήγη σοβαρά από την κρίση του κορονοϊού.
Κατά τους πρώτους οκτώ μήνες του 2020, η ζήτηση στην ΕΕ για επιβατικά αυτοκίνητα μειώθηκε κατά 32,0%. Συνολικά, 6.123.852 νέα αυτοκίνητα ταξινομήθηκαν σε ολόκληρη την Ευρωπαϊκή Ένωση από τον Ιανουάριο έως τον Αύγουστο, σχεδόν 2,9 εκατομμύρια λιγότερα από ό,τι κατά την ίδια περίοδο πέρσι.
Μεταξύ των μεγαλύτερων αγορών της ΕΕ, η Ισπανία σημείωσε τη μεγαλύτερη πτώση (-40,6%) μέχρι στιγμής φέτος, ακολουθούμενη από την Ιταλία (-38,9%), τη Γαλλία (-32,0%) και τη Γερμανία (-28,8%).
Ταιβάν: Έτσι είναι όταν 7,4 Ρίχτερ «σε πιάνουν» στον δρόμο – Τρομακτικό βίντεο
Τον Ιούλιο του 2020, οι εγγραφές νέων επιβατικών αυτοκινήτων στην Ευρωπαϊκή Ένωση σημείωσαν σχετικά μικρή μείωση 5,7% σε σύγκριση με τον ίδιο μήνα πέρυσι. Επτά από τα 27 κράτη μέλη σημείωσαν αύξηση τον Ιούλιο, συμπεριλαμβανομένης της Γαλλίας (+ 3,9%) και της Ισπανίας (+ 1,1%). Εκτός της περιμέτρου της ΕΕ, το Ηνωμένο Βασίλειο (+ 11,3%), η Ισλανδία (+ 44,5%) και η Νορβηγία (+ 6,5%) παρουσίασαν επίσης τα πρώτα σημάδια ανάκαμψης.
Η Ευρωπαϊκή Ένωση αναφέρεται στη νέα σύνθεση με 27 κράτη μέλη (εκτός του Ηνωμένου Βασιλείου).
Οι πωλήσεις της VW μειώθηκαν κατά 24,2% τον Αύγουστο, ενώ οι Renault και PSA ανέφεραν πτώση 22,8% και 19% αντίστοιχα.
Η πολυτελής αυτοκινητοβιομηχανία BMW σημείωσε αύξηση 6,3% στις εγγραφές, ενώ οι πωλήσεις της αντιπάλου Daimler μειώθηκαν κατά 17,4%.