Στόχος είναι η κάθε επιχειρησιακή μονάδα να έχει αυτόνομη οργανωτική δομή.
To νέο πρόγραμμα αναδιάρθρωσης στοχεύει να δημιουργήσει έναν πιο απλό και πιο αποτελεσματικό οργανισμό, ενδυναμώνοντας τη συνοχή, τα κίνητρα και το αίσθημα συνεργασίας κάθε ομάδας που θα βρίσκεται πίσω από κάθε μάρκα.
Κάθε επιχειρησιακή μονάδα θα αποτελεί ένα κομμάτι της καθετοποιημένης δομής του συνόλου του Groupe.
O νέος CEO του Groupe Renault, κ. Luca de Meo, δήλωσε χαρακτηριστικά:
«Η εταιρεία έχει ανάγκη να αλλάξει τον τρόπο με τον οποίο είναι δομημένη, διαφοροποιώντας τη στόχευσή της από την αναζήτηση του όγκου, στην αναζήτηση της μέγιστης αξίας και της κερδοφορίας. Η οργανωτική δομή, που θα περιλαμβάνει 4 ισχυρές μάρκες και πολλές διαμοιραζόμενες λειτουργίες ανάμεσά τους, θα κάνει πιο εύκολη τη λειτουργία του Groupe, με το στόχο του να είναι προσηλωμένο στις αγορές και τους πελάτες, ώστε, μέσα από το ομαδικό πνεύμα, να επιδιώκεται το καλύτερο δυνατό αποτέλεσμα. Αυτή η αναδιοργάνωση θα αποτελέσει τον απαραίτητο μοχλό για την ανάκαμψη του Groupe».
Ταιβάν: Έτσι είναι όταν 7,4 Ρίχτερ «σε πιάνουν» στον δρόμο – Τρομακτικό βίντεο
Ως κομμάτι αυτού του σχεδιασμού, την ευθύνη για τη δημιουργία, την οργάνωση και την εφαρμογή των νέων επιχειρησιακών μονάδων θα έχουν τα κάτωθι στελέχη, ως εξής:
- Ο Luca de Meo, CEO του Groupe Renault, θα είναι υπεύθυνος για τη Renault,
- Ο Denis Le Vot, Περιφερειακός Αντιπρόεδρος και Αντιπρόεδρος Πωλήσεων και Marketing του Groupe Renault, θα έχει την ευθύνη της Dacia,
- Ο Cyril Abiteboul, Διευθύνων Σύμβουλος της Renault Sport Racing, θα είναι ο υπεύθυνος της Alpine,
- Η Clotilde Delbos, Αναπληρώτρια CEO και CFO του Groupe Renault, θα έχει την ευθύνη του Οργανισμού για τις Υπηρεσίες Νέων Μορφών Κινητικότητας.
Λίγα λόγια για τον Luca de Meo
Ο νέος CEO του Groupe Renault και εμπνευστής του πρόσφατου σχεδίου αναδιάρθρωσης, έχει γεννηθεί το 1967 στο Μιλάνο και είναι απόφοιτος της Σχολής Διοίκησης Επιχειρήσεων του Luigi Bocconi Commercial University του Μιλάνου. Έχει περισσότερα από 20 χρόνια εμπειρίας στο χώρο του αυτοκινήτου.
H καριέρα του Luca de Meo ξεκίνησε στην Renault, πριν μεταβεί στην Toyota Ευρώπης, και μετά στη Fiat, όπου και ανέλαβε τη διοίκηση των Lancia, Fiat και Alfa Romeo.
Το 2009, ο Luca de Meo προσχώρησε στο VW Group, ως Διευθυντής Marketing των επιβατικών οχημάτων της VW, αλλά και όλου του VW Group. Αργότερα, το 2012, κέρδισε μια θέση μέλους στο Διοικητικό Συμβούλιο, ως υπεύθυνος Πωλήσεων και Marketing της Audi AG.
Από την 1η Νοεμβρίου του 2015, μέχρι τον Ιανουάριο του 2020, ήταν Πρόεδρος της Εκτελεστικής Επιτροπής της SEAT, μέλος των Εποπτικών Συμβουλίων των Dugati και Lamborghini, αλλά και Πρόεδρος του Διοικητικού Συμβουλίου του VW Group στην Ιταλία.