«Για τη Heritage Edition, η ομάδα της Ford Performance προχώρησε ακόμα πιο βαθιά στην αγωνιστική ιστορία του Ford GT και δημιούργησε μία έκδοση περιορισμένης παραγωγής που τιμά με το σχεδιασμό της την 55ή επέτειο του αγώνα Daytona 24 Hour, ο οποίος άνοιξε το δρόμο για τις επιτυχίες μας στο Le Mans» δήλωσε ο Mike Severson, program manager του Ford GT. «Επιπλέον, η έκδοση Studio Collection προσφέρει νέες προτάσεις εξατομίκευσης για όσους επιθυμούν να αναδείξουν στοιχεία του αυτοκινήτου, όπως το ανθρακονημάτινο αμάξωμα και οι αεραγωγοί ψύξης που συνεισφέρουν στις νικηφόρες επιδόσεις του μοντέλου στο Le Mans.»
Η παρουσίαση των δύο εκδόσεων συνέπεσε με το πέσιμο της αυλαίας του Petersen Car Week για το 2020, που άρχισε να μεταδίδεται την Τετάρτη στο κανάλι του Peterson Museum στο YouTube. Η εικονική εκδήλωση περιλάμβανε 25 ώρες μεταδόσεων με πρωτότυπο υλικό από κατασκευαστές και φίλους των αγώνων, καθώς και lifestyle δραστηριότητες και δημοπρασίες.
Ford GT Heritage Edition: Μία έκδοση εμπνευσμένη από τον 24ώρο αγώνα της Daytona
Η τελευταία έκδοση Heritage Edition που έρχεται να προστεθεί στην οικογένεια του Ford GT αποτίει φόρο τιμής στο αυτοκίνητο που κυριάρχησε στο Daytona 24 Hour Continental του 1966, στο οποίο η Ford κατέκτησε την πρώτη της νίκη σε 24ωρο αγώνα αντοχής. Αυτό ήταν και το θέμα της κινηματογραφικής ταινίας του 2019 με τίτλο “Ford v Ferrari” – ή “Le Mans ’66,” όπως είναι γνωστή στην Ευρώπη.
Οι οδηγοί Ken Miles και Lloyd Ruby ηγήθηκαν της κυριαρχίας της Ford (1-2-3-5) στην Daytona, σηματοδοτώντας το έναυσμα μιας μαγικής σεζόν για το Ford GT40 MK II, που είχε ως συνέχεια το εμφατικό 1-2-3 στο Sebring και στο Le Mans. Η έκδοση Heritage Edition είναι η πρώτη που “ντύνεται” με αγωνιστικά χρώματα διαφορετικά από εκείνα των αγωνιστικών προτάσεων της Ford που πρωταγωνίστησαν στο Le Mans.
«Οι Miles και Ruby ήταν επικεφαλής σχεδόν σε όλους τους γύρους του 24ωρου αγώνα και ξεπέρασαν τους ανταγωνιστές τους τερματίζοντας με διαφορά 30 μιλίων» δήλωσε ο Severson. «Ήταν η πρώτη φορά που απειλείτο η κυριαρχία της Ferrari σε αγώνες σπορ αυτοκινήτων, κάτι που αποτέλεσε σταθμό για το αγωνιστικό πρόγραμμα του Ford GT.»
Εμπνευσμένο από το λευκό, μαύρο και κόκκινο χρωματισμό του αγωνιστικού Ford GT40 MK II που απέσπασε τη νίκη στην Daytona το 1966, το νέο Ford GT Heritage Edition είναι βαμμένο στο χρώμα Frozen White και διαθέτει ένα καπό από γυμνό ανθρακόνημα που εξασφαλίζει μια ελκυστική αισθητική αντίθεση. Οι ασύμμετρες πινελιές σε χρωματισμό Race Red απαντώνται στο εμπρός μέρος του αυτοκινήτου, στο χείλος της οροφής, στην πόρτα του οδηγού, αλλά και κάτω από την πίσω αεροτομή, προσδίδοντας έτσι ένα ξεχωριστό χαρακτήρα, ενώ τα διακοσμητικά γραφικά με τον αριθμό #98 από γυμνό ανθρακόνημα αποτελούν στοιχείο της ταυτότητας του οχήματος και ενδεικτικό του χαμηλού του βάρους. Τα μοναδικά γραφικά της Ford στα πίσω πάνελ και οι μονοκόμματες ζάντες Heritage Gold των 20 ιντσών από σφυρήλατο αλουμίνιο, σε συνδυασμό με τις κόκκινες, λακαριστές δαγκάνες φρένων της Brembo, ολοκληρώνουν την εξωτερική εμφάνιση.
Το απέριττο οδηγοκεντρικό εσωτερικό φέρει μοναδικό εξοπλισμό, όπως μαύρη επένδυση από Alcantara suede στο ταμπλό, την οροφή και το τιμόνι, ενώ τα κόκκινα paddles του κιβωτίου και τα κόκκινα σπορ καθίσματα από Alcantara προσδίδουν μοναδικές αντιθέσεις.
Για όσους αναζητούν ακόμα πιο εντυπωσιακή εμφάνιση, το προαιρετικό πακέτο Heritage Upgrade Package περιλαμβάνει ζάντες 20 ιντσών από γυμνό ανθρακόνημα με μοναδικά, γυαλιστερά κόκκινα ένθετα, ενώ οι μονοκόμματες, μαύρες δαγκάνες των φρένων κοσμούνται με το κόκκινο λογότυπο της Brembo. Στο εσωτερικό, τα διακοσμητικά με τον αριθμό #98 δημιουργούν μία ελκυστική αντίθεση στα ανθρακονημάτινα πάνελ των θυρών οδηγού και συνοδηγού που συνοδεύουν το πακέτο Heritage Upgrade Package.
Ford GT Studio Collection
Η Ford Performance αποκάλυψε επίσης μία νέα έκδοση του Ford GT με την ονομασία Studio Collection. Πρόκειται για ένα νέο πακέτο με εξατομικευμένα χρώματα που αναδεικνύει βασικά σχεδιαστικά χαρακτηριστικά του οχήματος, όπως οι αεραγωγοί ψύξης, οι οποίοι συμβάλλουν ώστε ο κινητήρας του Ford GT να αποδίδει 660 ίππους στις εξαιρετικά επίπονες συνθήκες και τις υψηλές θερμοκρασίες κατά την οδήγησή του αυτοκινήτου στην πίστα.
Το μοναδικό πακέτο εξωτερικών γραφικών είναι προϊόν συνεργασίας της Ford Performance και της κατασκευάστριας εταιρείας του Ford GT, Multimatic. Μεγάλη ήταν η συνεισφορά του Garen Nicoghosian, επικεφαλής σχεδίασης της Multimatic, που έχει εργαστεί στο πρόγραμμα εξέλιξης του Ford GT από τότε που ξεκίνησε.
«Ο συνδυασμός λωρίδων και ένθετων διακοσμητικών παραπέμπει στο πάθος για ταχύτητα και προσελκύει το βλέμμα στα πιο ιδιαίτερα στιλιστικά χαρακτηριστικά του GT» δήλωσε ο Nicoghosian.
Το πακέτο Studio Collection προορίζεται μόνο για 40 αντίτυπα του Ford GT για το 2021 και 2022. Η εξατομίκευση αμαξώματος και γραφικών πραγματοποιείται με την αρωγή επτά στάνταρ χρωμάτων αλλά και επιπλέον επιλογών μέσα από μία πλούσια παλέτα με ατελείωτους χρωματικούς συνδυασμούς που προσδίδουν ένα ακόμα πιο μοναδικό αποτέλεσμα.
Οι παραδόσεις του ΜΥ 2021 Ford GT ξεκινούν στις αρχές του 2021, ενώ η παραγωγή του Ford GT ολοκληρώνεται το 2022.