Συγκεκριμένα, η Antamotor, αντιπροσωπεία της Nissan στη Λα Κορούνια της Ισπανίας, υλοποίησε, κατά τη διάρκεια του lock-down, μια διαδικτυακή διαδικασία πώλησης, όπου με επτά κλικ και σε επτά ημέρες, ο ενδιαφερόμενος αγοραστής μπορεί να έχει το μοντέλο Nissan που επιθυμεί να αποκτήσει, στο σπίτι του.
Η όλη επικοινωνία μεταξύ της ισπανικής αντιπροσωπείας της Nissan και του πελάτη Manuel Nuez, πραγματοποιήθηκε ψηφιακά μέσω του WhatsApp, όπου ο τελευταίος αγόρασε ένα JUKE, το πιο συνδεδεμένο μοντέλο στην ιστορία της Nissan. Αξίζει να σημειωθεί ότι η ίδια αντιπροσωπεία, ήταν η πρώτη που πούλησε ένα X-TRAIL μέσω του Twitter, πριν από τέσσερα χρόνια.
Ταιβάν: Έτσι είναι όταν 7,4 Ρίχτερ «σε πιάνουν» στον δρόμο – Τρομακτικό βίντεο
Σε δηλώσεις του ο Miguel Galván, διευθυντής της Antamotor είπε : “Οι νέες συνθήκες μας ωθούν στην υιοθέτηση νέων, σύγχρονων διαδικασιών, με γνώμονα την ικανοποίηση των αναγκών των πελατών. Είμαστε πολύ περήφανοι που πρωτοπορούμε στις διαδικτυακές τεχνικές πωλήσεων και με αυτή την πρώτη πώληση αυτοκινήτου μέσω του WhatsApp.”
Ο τυχερός αγοραστής του JUKE, Manuel Nuez, επεσήμανε ότι: “Είναι πολύ ευχάριστο να βλέπουμε ότι μάρκες όπως η Nissan είναι σε θέση να ανταποκριθούν στις ανάγκες που θέτουμε ως πελάτες. Η αλήθεια είναι ότι η όλη διαδικασία ήταν εύκολη και ευέλικτη και με εκπληκτική διαφάνεια. Τώρα το μόνο που μπορώ να κάνω είναι να απολαύσω το νέο μου Nissan Juke, ένα αυτοκίνητο φορτωμένο με τεχνολογία που ανυπομονώ να οδηγήσω.”
Στο πνεύμα της παραπάνω πραγματικά πρωτοποριακής διαδικασίας αγοράς, η Nissan παρέδωσε το JUKE απευθείας στο σημείο επιλογής του Manuel με φορτηγό, ολοκληρώνοντας έτσι την online αγορά.