Οι χυτές του γραμμές το διαφοροποιούν από τις αιχμηρές γραμμές του 45, του πρωτότυπου αυτοκινήτου της Hyundai που έκανε το ντεμπούτο του στο IAA του 2019. Ωστόσο, όπως και το 45, διαθέτει τη σχεδιαστική γλώσσα των φώτων pixel. Το δυναμικό σχήμα και η πίσω αεροτομή ενισχύουν την σπορ εμφάνιση του και οι τροχοί με το ελικοειδές σχήμα μειώνουν την αντίσταση στον αέρα. Αυτή η εμφάνιση βασίζεται στην σχεδιαστική φιλοσοφία Sensuous Sportiness της Hyundai.
Το εσωτερικό του αυτοκινήτου αποπνέει άνεση διαθέτοντας σκούρα χρώματα και φυσικά υλικά που θυμίζουν τη φύση, όπου δημιουργούν έναν εντελώς νέο τύπο εμπειρίας στο αυτοκίνητο.
Ένα από τα μοναδικά χαρακτηριστικά του Prophecy είναι ο μηχανισμός διεύθυνσης. Αντί για ένα τιμόνι τοποθετημένο ψηλά στο ταμπλό μπροστά από τον οδηγό, το Prophecy ελέγχεται από διπλά χειριστήρια (joysticks) που βρίσκονται αριστερά και δεξιά από τον οδηγό: το ένα στην κεντρική κονσόλα και το άλλο στην πόρτα. Σε συνδυασμό με το ευρύχωρο εσωτερικό, αυτό όχι μόνο επιτρέπει μια πιο άνετη θέση οδήγησης, αλλά ελευθερώνει περισσότερο χώρο στο ταμπλό για άλλα χαρακτηριστικά. Το 90% των λειτουργιών του οχήματος μπορεί να ελεγχθεί μέσω buttons στα χειριστήρια, οπότε δεν χρειάζεται ο οδηγός να πάρει τα χέρια του από τα χειριστήρια π.χ. για να αλλάξει τη μουσική. Αυτή η εργονομική ρύθμιση είναι γνωστή ως Intuitive Human Interface (Ενστικτώδης Ανθρώπινη Διασύνδεση). Έχει το πλεονέκτημα της αύξησης της ασφάλειας των επιβατών καθώς και της ελευθερίας της όρασης.
Επιπρόσθετα, το νέο Smart Posture Care System (SPCS) επιτρέπει στους οδηγούς να απολαμβάνουν μια βελτιστοποιημένη θέση οδήγησης με βάση τα μεμονωμένα φυσικά χαρακτηριστικά τους. Ο οδηγός μπορεί είτε να ρυθμίσει το κάθισμα χειροκίνητα ώστε να ταιριάζει στις προτιμήσεις του, είτε να επιτρέψει στο αυτοκίνητο να προτείνει μια «έξυπνη» θέση οδήγησης για αυτούς. Στην «έξυπνη» λειτουργία, ο οδηγός εισάγει το ύψος του, το ύψος του καθίσματος και το βάρος του και το αυτοκίνητο προσαρμόζεται αυτόματα στην ατομική φυσική κατάσταση του οδηγού. Το SPCS ελέγχει το κάθισμα, το τιμόνι, τον καθρέφτη και την οθόνη Head-Up και βασίζεται σε ιατρικές επαληθευμένες πληροφορίες.
Τα ηλεκτρικά μολύνουν λιγότερο, μόνο εάν διανύσουν 90.000 χιλιόμετρα και πάνω
Το σύστημα ψυχαγωγίας είναι ενσωματωμένο στη μεγάλη οθόνη που εκτείνεται σε ολόκληρο το μπροστινό μέρος του εσωτερικού του οχήματος. Όταν το αυτοκίνητο δεν κινείται μπορεί να χρησιμοποιηθεί ως χώρος ψυχαγωγίας μεταβαίνοντας σε Relax Mode, όπου τα καθίσματα παίρνουν κλίση και το ταμπλό περιστρέφεται προς τα πάνω, δημιουργώντας τη βέλτιστη θέση για να απολαύσετε το περιεχόμενο που προβάλλεται στην οθόνη. Λόγω της έλλειψης τιμονιού, οι επιβάτες έχουν σχεδόν μηδενικά οπτικά εμπόδια. Καθώς προχωρά η τεχνολογία αυτόνομης οδήγησης, η δυνατότητα χρήσης οχημάτων ως χώρων χαλάρωσης θα αυξάνεται.
Το Prophecy είναι ηλεκτρικό όχημα μηδενικών εκπομπών ρύπων, που παράλληλα καθαρίζει πραγματικά τον αέρα. Αυτό οφείλεται στο μοναδικό σύστημα φιλτραρίσματος αέρα με ενσωματωμένο αισθητήρα σκόνης που διαθέτει το όχημα. Όταν το επίπεδο σωματιδίων μέσα στο όχημα γίνεται πολύ υψηλό, το σύστημα αέρα ενεργοποιείται, στη συνέχεια λαμβάνει φυσικό αέρα από το φυσικό περιβάλλον, τον φιλτράρει για μέγιστη καθαρότητα και κυκλοφορεί τον καθαρό αέρα στο εσωτερικό του οχήματος. Αξίζει να σημειωθεί ότι το Prophecy συνεχίζει να καθαρίζει τον αέρα ακόμα και όταν είναι σταθμευμένο ή φορτίζεται.
Με το Prophecy, ο αέρας είναι πάντα φρέσκος, έτσι τα παράθυρα από γυαλί διπλού υαλοπίνακα είναι κλειδωμένα στη θέση τους. Όταν δεν χρειάζεται περισσότερος καθαρός αέρας μέσα στο αυτοκίνητο, ο φιλτραρισμένος αέρας αντλείται πίσω στο φυσικό περιβάλλον μέσω δύο εξόδων στο κάτω μέρος των πλευρικών θυρών. Αυτό το σύστημα είναι σημαντικά πιο αποδοτικό ενεργειακά από ένα παραδοσιακό σύστημα εξαερισμού.
Μετά το 45, το Prophecy είναι το δεύτερο όχημα της Hyundai που κατασκευάστηκε χρησιμοποιώντας την πρώτη πλατφόρμα EV της Hyundai. Μια ειδική πλατφόρμα EV που ανοίγει έναν κόσμο δυνατοτήτων για νέα χαρακτηριστικά σχεδίασης και άνεσης. Οι ηλεκτροκινητήρες είναι πολύ πιο συμπαγείς από τους αντίστοιχους εσωτερικής καύσης, πράγμα που σημαίνει ότι δεν υπάρχει ανάγκη για φαρδύ μπροστινό καπό ή ογκώδη κεντρική κονσόλα. Αυτό επιτρέπει στους σχεδιαστές αυτοκινήτων να χρησιμοποιήσουν το χώρο προς όφελος των επιβατών και να επαναπροσδιορίσουν το φάσμα των εμπειριών στο αυτοκίνητο