Με αυτή του την κίνηση, επιτρέπεται στην εταιρεία να συγκεντρωθεί στις βασικές της αγορές, την Κίνα, την Ιαπωνία και τις ΗΠΑ. Το δημοσίευμα αναφέρει ότι θα παρουσιαστεί ένα “επιχειρησιακό σχέδιο απόδοσης” στις 28 Μαΐου, στο οποίο θα συζητείται η προαναφερθείσα απόφαση, μαζί με τα μελλοντικά σχέδια του κατασκευαστή.
Πηγές κοντά στην Nissan, ενημέρωσαν το Reuters ότι η εταιρεία κοιτά πέρα από το σχέδιο επέκτασης που είχε ξεκινήσει ο διεθνής φυγάς και πρώην ηγέτης της, Carlos Ghosn. Η επιδίωξη της Nissan να κατακτήσει όλο και μεγαλύτερο μερίδιο αγοράς, χάλασε την φήμη της εταιρείας στα μάτια του κοινού, κάνοντάς της “φτηνή”.
Σε μία προσπάθεια να αφαιρέσει το παραπάνω “στίγμα”, η Nissan θα παρουσιάσει ένα τριετές πλάνο στο οποίο θα επαναφέρει την προσοχή της στην επαναφορά των σχέσεων της με τους επίσημους αντιπροσώπους της και να λανσάρει μία ανανεωμένη γκάμα αυτοκινήτων. Αυτό θα τους επιτρέψει να πάρουν τον έλεγχο της κοστολόγησης των προϊόντων τους, καθώς παράλληλα αυξάνουν σταθερά την κερδοφορία τους.
https://youtu.be/Eh_mggbqMik
Η Ευρωπαϊκή και οι υπόλοιπες αγορές
Ακόμη και αν φαίνεται ότι η Nissan θα “εξαφανιστεί” από την Ευρωπαϊκή αγορά, πληροφορίες από ανθρώπους της εταιρείας δήλωσαν ότι η Nissan θα διατηρήσει την παρουσία της στην αγορά, διαθέτοντας αποκλειστικά τα Qashqai και Juke.
Εκτός από τις 3 βασικές αγορές της, η Nissan σκοπεύει να επεκτείνει τις πωλήσεις της σε περισσότερες αγορές της Ασίας. Πιο συγκεκριμένα, στην Ταϊλάνδη και στις Φιλιππίνες, οι οποίες καταλαμβάνουν μεγάλο ποσοστό των πωλήσεων της εταιρείας.
Ταιβάν: Έτσι είναι όταν 7,4 Ρίχτερ «σε πιάνουν» στον δρόμο – Τρομακτικό βίντεο
Σε άλλες αγορές, όπως στην Ινδία, Ινδονησία, Μαλαισία, Νότια Αφρική, Ρωσία, Βραζιλία και Μεξικό, η Ιαπωνική εταιρεία θέλει να προσφέρει μειωμένο αριθμό μοντέλων. Το καλύτερο παράδειγμα αυτής της τακτικής είναι η συνέχεια των πωλήσεων του SUV Patrol στη μέση ανατολή και τις αφρικανικές αγορές, λόγω των ασταμάτητων πωλήσεών του.
ΗΠΑ και Ιαπωνία
“Για πολλά χρόνια, όλα βασίζονταν στην αύξηση του αριθμού πωλήσεων, ενώ μετά η προσοχή μεταφέρθηκε στην ποιότητα αυτών. Αυτή η αλλαγή έγινε ‘μέσα σε μια νύχτα’. Το κάναμε πάρα πολύ γρήγορα, και αυτό “έπνιξε” τις επιχειρηματικές δραστηριότητές μας” δήλωσε μία ανώνυμη πηγή από τη Nissan στο Reuters.
Η Nissan, στην προσπάθειά της να αφαιρέσει το “στίγμα” των φθηνών και των “ενοικιαζόμενων” αυτοκινήτων, θα προσπαθήσει να συγκεντρωθεί στην δημιουργία ποιοτικών προϊόντων, με ταχύτατους ρυθμούς.
Αυτή τη στιγμή, ο μέσος κύκλος ζωής ενός Nissan είναι τα 5 χρόνια, αλλά ο κατασκευαστής σκοπεύει να το φέρει στα 3.5 χρόνια. Αυτό περιλαμβάνει την παρουσίαση των ανανεωμένων (facelift) μοντέλων αλλά και καινούργιων γενεών σε πολύ ταχύτερους ρυθμούς.
Το νέο τριετές πλάνο σχεδιάζει την παρουσίασε 6 ολοκαίνουργιων ή ανασχεδιασμένων μοντέλων μέσα στην επόμενη τριετία.
Τι θα γίνει με την Renault και τη Mitsubishi;
Η Nissan αναμένεται να συνεχίσει τη συνεργασία της με τις Mitsubishi και Renault. Η συνεργασία της Nissan με την Mitsubishi θα δημιουργήσει ένα plug-in υβριδικό αυτοκίνητο, ενώ η συνεργασία της με την Renault αναμένεται να αναπτύξει τις τεχνολογίες των ηλεκτρικών οχημάτων.