Η απάντηση έρχεται από ένα πρόσφατο βίντεο του Autocar, στο οποίο εξετάζουν τις δυνατότητες πλαγιολίσθισης του Taycan Turbo. Η αλήθεια είναι ότι δεν έχουμε δει πολύ “drift” από ηλεκτροκίνητα αυτοκίνητα, αλλά σίγουρα, ως γνήσια Porsche, η Taycan είναι ικανή να δώσει …παράσταση.
Όπως και κάθε άλλο τετρακίνητο αυτοκίνητο, έτσι και η Taycan Turbo, δεν είναι “στημένα” για πλαγιολίσθιση, αλλά για μεγιστοποίηση της πρόσφυσης. Όπως μας δείχνει ο Matt Prior, χρειάζεται λίγο χρόνο και εξοικείωση για να βρεις τον τρόπο να “πλαγιάσεις” την ηλεκτρική Porsche, χωρίς την παρέμβαση των ηλεκτρονικών συστημάτων πρόσφυσης,
Πασίγνωστος ηθοποιός «σκάει» στο κόκκινο χαλί με ηλεκτρικό ποδήλατο και… τρώει πρόστιμο
Όπως αποδείχθηκε, η καλύτερη λειτουργία για τέτοιου είδους οδήγηση είναι η Sport, η οποία επιτρέπει και στους 4 τροχούς να σπινάρουν.
Η Porsche Taycan Turbo εξοπλίζεται με 2 ηλεκτροκινητήρες με συνδυαστική απόδοση 616 ίππων υπό κανονικές συνθήκες και 670 ίππων στη λειτουργία Overboost. Η επιτάχυνση από τα 0 στα 100 χλμ./ώρα χρειάζεται 3 δευτερόλεπτα, ενώ η τελική ταχύτητα είναι τα 260 χλμ./ώρα. Αν αυτά τα νούμερα δεν σας εντυπωσιάζουν, πάντα υπάρχει η ακόμα ταχύτερη Taycan Turbo S.