Η απάντηση έρχεται από ένα πρόσφατο βίντεο του Autocar, στο οποίο εξετάζουν τις δυνατότητες πλαγιολίσθισης του Taycan Turbo. Η αλήθεια είναι ότι δεν έχουμε δει πολύ “drift” από ηλεκτροκίνητα αυτοκίνητα, αλλά σίγουρα, ως γνήσια Porsche, η Taycan είναι ικανή να δώσει …παράσταση.
Όπως και κάθε άλλο τετρακίνητο αυτοκίνητο, έτσι και η Taycan Turbo, δεν είναι “στημένα” για πλαγιολίσθιση, αλλά για μεγιστοποίηση της πρόσφυσης. Όπως μας δείχνει ο Matt Prior, χρειάζεται λίγο χρόνο και εξοικείωση για να βρεις τον τρόπο να “πλαγιάσεις” την ηλεκτρική Porsche, χωρίς την παρέμβαση των ηλεκτρονικών συστημάτων πρόσφυσης,
Όπως αποδείχθηκε, η καλύτερη λειτουργία για τέτοιου είδους οδήγηση είναι η Sport, η οποία επιτρέπει και στους 4 τροχούς να σπινάρουν.
Η Porsche Taycan Turbo εξοπλίζεται με 2 ηλεκτροκινητήρες με συνδυαστική απόδοση 616 ίππων υπό κανονικές συνθήκες και 670 ίππων στη λειτουργία Overboost. Η επιτάχυνση από τα 0 στα 100 χλμ./ώρα χρειάζεται 3 δευτερόλεπτα, ενώ η τελική ταχύτητα είναι τα 260 χλμ./ώρα. Αν αυτά τα νούμερα δεν σας εντυπωσιάζουν, πάντα υπάρχει η ακόμα ταχύτερη Taycan Turbo S.