Αυτό που του λείπει, είναι το …παρμπρίζ, αλλά όπως αποδεικνύεται, δεν το έχει ανάγκη για να διώχνει τον αέρα από τον χώρο των επιβατών. Στα 96 ή στα 113 χλμ./ώρα, η “έξυπνη” αεροδυναμική λειτουργία της Elva ενεργοποιείται.
Ο αέρας εισέρχεται στον εμπρός προφυλακτήρα και προωθείται προς τα πάνω, για να εξέλθει από μία σχισμή στο καπό. Καθώς το αυτοκίνητο ταξιδεύει, αυτός ο αέρας δημιουργεί μία προστατευτική “καμπύλη” πάνω από την καμπίνα, προστατεύοντας έτσι το κούρεμα των επιβατών, ενώ παράλληλα προστατεύει και τους ίδιους από ζωύφια που μπορεί να “έτρωγαν” στη διαδρομή τους.
Η Βρετανική εταιρεία εξηγεί τον τρόπο με τον οποίο κατάφερε το παραπάνω αποτέλεσμα, σε ένα βίντεο που δημοσίευσε στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης.
Η παραγωγή της McLaren Elva περιορίζεται στα 399 κομμάτια, με τις τιμές της να ξεκινούν από 1,5 εκατομμύριο ευρώ. Ο twin-turbo V8 των 4 λίτρων αποδίδει 804 ίππους και 800Nm ροπής. Στην ευθεία, είναι ταχύτερο από την Senna, καθώς χρειάζεται λιγότερα από 3 δευτερόλεπτα για να επιταχύνει από την στάση στα 100 χλμ./ώρα.