Ο twin-turbo εξακύλινδρος κινητήρας των 3.800 κυβικών είναι ολοκαίνουριος, ακόμη και αν η προηγούμενη γενιά (991) χρησιμοποιούσε έναν όμοιο κινητήρα, και πλέον αποδίδει 650 ίππους και 830Nm ροπής.
Ένα από τα πρώτα χαρακτηριστικά που αναφέρονται στο βίντεο είναι τα ενεργά αεροδυναμικά συστήματα. Ανάλογα με το επιλεγμένο driving mode, ένα σπόιλερ-χείλος στο εμπρός μέρος κατεβαίνει, για να αυξήσει το downforce, ενώ παράλληλα το πίσω φτερό ρυθμίζεται αναλόγως.
Ταιβάν: Έτσι είναι όταν 7,4 Ρίχτερ «σε πιάνουν» στον δρόμο – Τρομακτικό βίντεο
Επίσης, υπάρχει και εδώ το ειδικό “wet mode” για οδήγηση στην βροχή, κάτι που παρουσιάστηκε με τη νέα γενιά της 911 (992) και έχει σχεδιαστεί για να αυξάνει την σταθερότητα του αυτοκινήτου σε ολισθηρές επιφάνειες, ενώ παράλληλα μειώνει τον κίνδυνο της υδροπλάνησης.
Εκτός του παραπάνω, υπάρχουν διάφορα ακόμη συστήματα για την υποβοήθηση του οδηγού. Ένα από αυτά, το Porsche InnoDrive, ενημερώνει το οδηγό για τις επερχόμενες στροφές στον δρόμο του.
Η εταιρεία δηλώνει πως το νέο αυτοκίνητο μπορεί να επιταχύνει από τα 0 στα 100 χλμ./ώρα σε μόλις 2,7 δευτερόλεπτα και να φτάσει τα 200 χλμ./ώρα σε 8,9 δευτερόλεπτα, ένα δευτερόλεπτο πιο γρήγορα από το μοντέλο που αντικαθιστά, την 991.2.