Το 2017 όταν η Honda γιόρτασε τις 100.000.000 πωλήσεις του Super Cub, γνωστό στην Ελλάδα σαν «παπί», παρουσίασε ένα πρωτότυπο που τελικά πήρε σάρκα και οστά δύο χρόνια μετά. Φυσικά η τελευταία έκδοση του θρυλικού δίκυκλου ουδεμία σχέση με το λιτό και οικονομικό πρόγονό του, καθώς πρόκειται ουσιαστικά για ένα συλλεκτικό μοντέλο που στοχεύει να αποτελέσει κάτι παραπάνω από ένα όχημα μεταφοράς.
Η Honda κρατώντας ίδιες τις σχεδιαστικές γραμμές με του πρώτου μοντέλου τοποθέτησε διάφορες μοντέρνες πινελιές, όπως τα φώτα led και τους tubeless τροχούς με τα 5 διπλά μπράτσα, δημιουργώντας ένα σύγχρονο οπτικά σύνολο, που όμως σέβεται απόλυτα το παρελθόν του. Και βέβαια οι καινοτομίες συνεχίζονται με το keyless σύστημα, το ψεκασμό και τη χρήση ABS εμπρός δισκόφρενο. Κατά τ’ άλλα ο κινητήρας παραμένει με την ίδια διάταξη-με τον οριζόντια τοποθετημένο κύλινδρο, καθώς μέσα σε όλα αυτά τα χρόνια πολύ λίγα πράγματα άλλαξαν όσο αφορά αυτό τον τομέα, αποδεικνύοντας πόσο σοφή επιλογή ήταν του Soichiro Honda επενδύσει σε ένα τετράχρονο κινητήρα όταν όλος ο ανταγωνισμός χρησιμοποιούσε δίχρονους.
Μονοκύλινδρος αερόψυκτος με ένα εκκεντροφόρο και δύο βαλβίδες, ημιαυτόματο συμπλέκτη με τέσσερις ταχύτητες – μια διάταξη που έχει αντιγραφεί σχεδόν από όλους. Το νέο Super Cub αποδίδει μόλις 9,6 ίππους, μία σχετική μικρή ιπποδύναμη, που όμως είναι ικανοποιητική για κάποιον που θέλει να κινηθεί εύκολα και γρήγορα μέσα στο κέντρο της πόλης καθώς το νέο μοντέλο έχει και αυτό τις οδηγικές αρετές των προκατόχων του. Χαμηλό κέντρο βάρους, μεγάλοι 17άρηδες τροχοί, άνετες αναρτήσεις και το χαλύβδινο πλαίσιο το κάνουν τόσο καλό ώστε να είναι το σημείο αναφοράς για όλα τα υπόλοιπα δίτροχα για την πόλη.