Με τον φετινό τελικό να γίνεται κεκλεισμένων των θυρών, λόγω της πανδημίας, η Nissan θα προβάλει ζωντανά το παιχνίδι σε ένα drive-in για 50 κατόχους LEAF, των οποίων τα αυτοκίνητα θα σταθμεύσουν σε σχηματισμό ποδοσφαιρικών ομάδων απέναντι από μια γιγαντιαία οθόνη, φέρνοντάς τους θεατές πιο κοντά στη δράση, αλλά διατηρώντας παράλληλα τις προβλεπόμενες αποστάσεις. Το συγκεκριμένο πάρτι θα πραγματοποιηθεί σε μια μυστική τοποθεσία που θα κοινοποιηθεί μόνο στους επιλεγμένους φίλους του ποδοσφαίρου, καθένας από τους οποίους μπορεί να φέρει μαζί του έναν συνοδό.
Μεταξύ αυτών που θα παρευρεθούν θα είναι ο ιδιοκτήτης του 5.000ου LEAF που πωλήθηκε στην Πορτογαλία, αλλά και ο θρύλος του UEFA Champions League, Nuno Gomes, τον οποίο οι συμμετέχοντες θα έχουν τη δυνατότητα να δουν από κοντά και να συνομιλήσουν μαζί του. Τηρουμένων όλων των απαραίτητων μέτρων υγιεινής, οι τυχεροί παρευρισκόμενοι θα έχουν πρόσβαση και στο τρόπαιο του Champions League για μια αποκλειστική φωτογραφία, προτού αυτό πάρει την θέση του στο γήπεδο.
Η Nissan διανύει την έκτη της σεζόν ως επίσημος χορηγός αυτοκινήτων στο UEFA Champions League, το μεγαλύτερο ετήσιο αθλητικό γεγονός στον κόσμο.
Τα ηλεκτρικά μολύνουν λιγότερο, μόνο εάν διανύσουν 90.000 χιλιόμετρα και πάνω
“Εδώ και έξι σεζόν, βάζουμε στην πρίζα τον τελικό του UEFA Champions League” , δήλωσε ο Gareth Dunsmore, αντιπρόεδρος μάρκετινγκ και επικοινωνίας , συνδεδεμένων υπηρεσιών αυτοκινήτων και εμπειρίας πελατών, στην Nissan Europe. “Φέτος, είχαμε έναν παραπάνω λόγο για να δώσουμε ακόμα μεγαλύτερο ενθουσιασμό στην εκδήλωση.”
“Τίποτα δεν μπορεί να αντικαταστήσει τον ενθουσιασμό που έχεις όταν είσαι μέσα στο γήπεδο, αλλά ελπίζουμε ότι μπορούμε να προσφέρουμε στους κατόχους του LEAF κάτι αντίστοιχο.”
Εκτός από τη διοργάνωση του πάρτι στο drive-in, η Nissan θα μεταφέρει με το συναρπαστικό Nissan LEAF NISMO RC το τρόπαιο του Champions League στους δρόμους της Λισαβόνας, με τελικό προορισμό το Estadio Da Luz.
Παράλληλα, ο τελικός θα είναι για την Nissan η πρώτη μεγάλη εκδήλωση με το νέο της λογότυπο, που παρουσιάστηκε πριν από λίγες εβδομάδες μαζί με το ολοκαίνουργιο ηλεκτρικό crossover Nissan Ariya. Τόσο το νέο λογότυπο όσο και το Ariya θα βρίσκονται στο επίκεντρο των δραστηριοτήτων της Nissan κατά τη διάρκεια του Σαββατοκύριακου στη Λισαβόνα, που είναι η Ευρωπαϊκή Πράσινη Πρωτεύουσα για το 2020.