Δεν χρειάζεται ιδιαίτερη αυτοκινητική οξυδέρκεια για να συνειδητοποιήσεις που το πάει η Hyundai: παντού.
Η εταιρία που τα τελευταία χρόνια πληθαίνει διαρκώς τη γκάμα της και επιτίθεται κατά μέτωπο σε ό,τι κατηγορία υπάρχει και δεν υπάρχει, επενδύοντας παράλληλα και στην ηλεκτροκίνηση αλλά και την οδηγοκεντρικότητα (βλ. εκδόσεις «Ν»), δεν άφησε ατάραχτη ούτε την «υποκατηγορία» των συμπαγών crossover και μετά βαϊων και κλάδων παρουσίασε το νέο Bayon, που συντάχθηκε με το εγνωσμένης αξίας Kona. Για να υπογραμμίσει δε τον ευρωπαϊκό χαρακτήρα και τις προθέσεις της, το όνομα προέρχεται από την βασκική πόλη Bayonne.
Διαβάστε περισσότερα στο www.autotypos.gr