Η ιστορία της Kymco είναι ανάλογη των κορεατικών βιομηχανιών. Δηλαδή ξεκίνησε σαν μια εταιρία scooter που το μόνο που είχε ίσως να προτάξει ήταν οι χαμηλές τιμές των δίτροχων της, αλλά μέσα στα χρόνια η συνεχής βελτίωση και η ανάπτυξη της αγοράς την έφερε στο ίδιο επίπεδο με τον ανταγωνισμό. Η μόνη διαφορά με την Hyundai και την KIA είναι ότι η KYMCO έχει σαν έδρα τη Ταιβάν αλλά αυτό λίγη σημασία έχει καθώς Ιάπωνες και Ευρωπαίοι κατασκευαστές έχουν πλέον ένα ισχυρό αντίπαλο.
Γκολ από τα αποδυτήρια είναι ο σχεδιασμός του νέου XCiting-S 400 έχει μια εντυπωσιακή, μοντέρνα και σπορ γραμμή, χωρίς να φτάνει την υπερβολή που μας έχουν συνηθίσει οι σχεδιαστές εξ ανατολών. Η επόμενη έκπληξη είναι όταν βρεθείς στη σέλα του mega-scooter της KYMCO αφού η ποιότητα που αποπνέει θα πείσει ακόμα και τον πιο κακόβουλο κριτή. Μία ποιότητα που βέβαια συνεχίζεται και στην κύλιση, καθώς απουσιάζουν μηχανικοί ήχοι αλλά και οι κραδασμοί σε όλο το φάσμα των στροφών του κινητήρα. Ένας υδρόψυκτος μονοκύλινδρος κινητήρας που αποδίδει 35,5 ίππους, μια τιμή που τον τοποθετεί στην κορυφή της κατηγορίας.
Στην πόλη ή τον αυτοκινητόδρομο το XCiting-S 400 νιώθει σαν το σπίτι του, αφού δείχνει να έχει σχεδιαστεί για να βρίσκεσαι στη σέλα του για ώρες. Παρά το όγκο του είναι ευέλικτο και ευκολοδήγητο μέσα στην κίνηση, αλλά δεν θα έχει και κανένα πρόβλημα να ταξιδέψει με ένα ή δύο άτομα με ταχύτητες 120-140. Η συμπαγής αίσθηση το βοηθά τον οδηγό να κινηθεί σβέλτα και με ασφάλεια αλλά έχει σαν αντίτιμο να είναι σκληρό στις ανωμαλίες του δρόμου, που είναι ίσως και το μοναδικό μελανό σημείο.
Βέβαια εδώ πρέπει να πούμε ότι οι ταϊβανέζοι μηχανικοί όταν σχεδίαζαν το 400άρι δεν θα μπορούσαν να έχουν υπόψη τους την κατάσταση των ελληνικών δρόμων. Ο δυνατός κινητήρας συνοδεύεται και από δυνατά φρένα, καθώς 3 δισκόφρενα με λειτουργία ABS σταματούν με ευκολία τα περίπου διακόσια κιλά που ζυγίζει το XCiting-S 400. Οι μεγάλοι αποθηκευτικοί χώροι και η προστασία του αναβάτη συνοδεύονται από το Noodoe μια λειτουργία που θα αγαπήσουν όλοι οι γκατζετάκηδες.