Πρόκειται για τρία αυτοκίνητα αρκετά διαφορετικής «ιδεολογίας»: Στην μία άκρη, έχουμε το Volkswagen Polo, το οποίο εφοδιάζεται με έναν turbo κινητήρα βενζίνης. Στην άλλη, το πλήρως υβριδικό Renault Clio, ενώ, κάπου στη μέση, βρίσκεται Ford Fiesta, το οποίο χρησιμοποιεί ένα ήπιο υβριδικό σύστημα κίνησης 48V.
Οι μορφές τους είναι οικείες, καθώς τα συγκεκριμένα αυτοκίνητα βρίσκονται ήδη πολλά χρόνια στην παραγωγή (έκτη γενιά για τα Fiesta και Polo πέμπτη για το Clio). Mε την πάροδο των χρόνων έχουμε εξοικειωθεί με το παρουσιαστικό τους, ενώ οι αναλογίες τους έχουν παραμείνει ίδιες, καθιστώντας τα άμεσα αναγνωρίσιμα από κάθε γωνία. Στην εποχή μας, ο σχεδιασμός ενός αυτοκινήτου αποτελεί καθοριστικό παράγοντα για τους εν δυνάμει αγοραστές της συγκεκριμένης κατηγορίας, καθώς από άποψη επιδόσεων, αλλά και κόστους, τα περισσότερα μοντέλα τείνουν σε έναν ικανοποιητικότατο «μέσο όρο».
Διαβάστε αναλυτικά στο autotypos.gr