Οι δοκιμές πραγματοποιήθηκαν σε ένα Audi A6, με διαστάσεις ελαστικού 245/45R19. Το Eagle F1 Asymmetric 6 αξιολογήθηκε έναντι εννέα ανταγωνιστικών μαρκών με κριτήρια όπως το φρενάρισμα σε στεγνό και βρεγμένο οδόστρωμα, η αντίσταση στην υδρολίσθηση, η αντίσταση κύλισης και τα επίπεδα θορύβου1 Με μέσο όρο βαθμολογίας 9,0/10, ήταν το μόνο ελαστικό που έλαβε βαθμολογία «überragend» («εξαιρετικά»).
Οι δοκιμαστές του Auto Motor und Sport επαίνεσαν «τις πολύ μικρές αποστάσεις φρεναρίσματος, την εξαιρετική πρόσφυση, την υψηλή σταθερότητα στις στροφές, [και] τον σπορ αλλά ταυτόχρονα εύκολο έλεγχο σε στεγνή επιφάνεια» του Goodyear Eagle F1 Asymmetric 6, καταλήγοντας στο συμπέρασμα ότι έχει επίσης «σε μεγάλο βαθμό ασφαλή, δυναμική, πολύ ελεγχόμενη απόδοση σε βρεγμένο οδώστρωμα».2
Σε σύγκριση με τον προκάτοχό του, το Goodyear Eagle F1 Asymmetric 6 διαθέτει νέα τεχνολογία για τη βελτίωση της απόδοσης στο στεγνό οδόστρωμα, το φρενάρισμα και τον χειρισμό σε βρεγμένο οδόστρωμα και την καταλληλόλητα τοποθέτησης σε ηλεκτρικά οχήματα προκειμένου να κάνει αυτό που υπόσχεται: «Να είναι έτοιμο για οποιεσδήποτε συνθήκες.3
Το Eagle F1 Asymmetric 6 κυκλοφόρησε αρχικά σε 28 διαστάσεις στις αρχές του 2022. Περισσότερες διαστάσεις θα συνεχίζουν να κυκλοφορούν καθ’ όλη τη διάρκεια του έτους. Μέχρι το 2023, θα είναι διαθέσιμο σε 65 διαστάσεις από 17 έως 22 ίντσες.
Ο Laurent Colantonio, Regional Technology Director EMEA για τη Goodyear τόνισε: «Είμαστε χαρούμενοι που το Eagle F1 Asymmetric 6 διακρίθηκε με την πρώτη σημαντική νίκη του σε δοκιμές. Η εξαιρετική βαθμολογία του Auto Motor und Sport υπογραμμίζει την ευέλικτη απόδοση του ελαστικού σε στεγνό και βρεγμένο οδόστρωμα που το καθιστούν «Έτοιμο για κάθε πρόκληση». Η ομάδα ανάπτυξής μας στο Κέντρο Καινοτομίας της Goodyear στο Λουξεμβούργο (GIC*L) αξιοποίησε νέα υλικά και τεχνολογίες για να φτάσει σε αυτό το αποτέλεσμα και να δημιουργήσει ένα ελαστικό που, χάρη στην πρόσθετη μείωση της αντίστασης κύλισης και του επιπέδου θορύβου, είναι έτοιμο για την επόμενη γενιά της αυτοκίνησης.
[1] Μέγεθος δοκιμής: 245/45R19. Αυτοκίνητο δοκιμής: Audi A6. Έκδοση: Auto Motor und Sport τεύχος 7/2022. Ελαστικά δοκιμής: Goodyear Eagle F1 Asymmetric 6, Bridgestone Turanza T005, Hankook Ventus S1 evo3, Continental PremiumContact 6, Nexen N’Fera Sport, Nokian Powerproof, Michelin Pilot Sport 4, Falken Azenis FK510, Maxxis Victra 2 SportactivT, G.
2 Μετάφραση από το πρωτότυπο γερμανικό.
3 Σε σύγκριση με τον προκάτοχό του Eagle F1 Asymmetric 5. Εσωτερικές δοκιμές, μέγεθος 225/45R17, αυτοκίνητο δοκιμής: Volkswagen Golf 8, τοποθεσία δοκιμής: Mireval Test Track.
Σχετικά με την Goodyear
Η Goodyear είναι μία από τις μεγαλύτερες εταιρείες ελαστικών παγκοσμίως. Απασχολεί περίπου 72,000 άτομα και κατασκευάζει τα προϊόντα της σε 57 εργοστάσια σε 23 χώρες ανά τον κόσμο. Τα δυο Κέντρα Καινοτομίας στο Akron του Ohio και στο Colmar-Berg του Λουξεμβούργου, αναπτύσσει κορυφαία προϊόντα και υπηρεσίες αιχμής που θέτουν τα πρότυπα τεχνολογίας και επιδόσεων για την βιομηχανία. Για περισσότερες πληροφορίες σχετικά με την Goodyear και τα προϊόντα της, παρακαλούμε επισκεφθείτε την ιστοσελίδα www.goodyear.com/corporate
Ακολούθησε το eleftherostypos.gr στο Google News και μάθε πρώτος όλες τις ειδήσεις
Ειδήσεις σήμερα
- Στόλτενμπεργκ: Το ΝΑΤΟ θα ενισχύσει περαιτέρω την Ουκρανία
- Θάνατος τριών παιδιών στην Πάτρα: Σπάνε τη σιωπή τους οι γονείς – «Ανακρίβειες» τα όσα ακούγονται σύμφωνα με τον πατέρα
- Κορονοϊός-Χαλάρωση μέτρων: Τέλος το πρόστιμο στους 60άρηδες – Στο ένα έπεσε το self test στα σχολεία
- Οπισθοχώρηση για τους Ρώσους με μικρές, κατά τόπους νίκες – Οι Ουκρανοί αντεπιτίθενται, ο κλοιός των κυρώσεων «σφίγγει»
- Νέο σύστημα «πέναλτι» στις συντάξεις λόγω απασχόλησης – Ποιοι εξαιρούνται
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, ανά πάσα στιγμή στο EleftherosTypos.gr