Μία ματιά αρκεί: Οι έντονες καμπύλες του, με το μοντέρνες αλλά και οικείες γραμμές, το αμάξωμα το πολυαναμενόμενου Puma έχει ένα πρωτοποριακό σχήμα. Ο SUV χαρακτήρας του υπογραμμίζεται από την αυξημένηη απόσταση από το έδαφος και τους μικρούς προβολείς, ενώ ο δυναμισμός του τονίζεται από τους χαρακτηριστικούς, «φουσκωμένους» θόλους των τροχών και την οροφή με την κλίση προς τα πίσω, που του δίνει μία coupe αίσθηση.
Στο εσωτερικό του, οι ιδιαιτερότητες του σχεδιασμού ανταγωνίζονται τη χρηστικότητα, με αποτέλεσμα έναν ανθρωποκεντρικά σχεδιασμένο χώρο για τους επιβάτες. Η υψηλή ποιότητα κατασκευής συνδυάζεται με εξαιρετικά υλικά και συναρμογή, ενώ οι πρακτικές λύσεις αποθήκευσης είναι πολλές.
Ενδεικτικά, το «MegaBox», είναι ένα κουτί που βρίσκεται κάτω από το πάτωμα του πορτ μπαγκάζ (το οποίο έχει κορυφαία χωρητικότητα, στα 456 λίτρα) και είναι ουσιαστικά ένας ανεξάρτητος αποθηκευτικός χώρος. Παράλληλα, είναι υδατοστεγές και στο κάτω μέρος του έχει μία τάπα, έτσι ώστε να καθαρίζεται με μεγάλη ευκολία, ακόμη και με ένα λάστιχο ποτίσματος.
Μία ακόμη έξυπνη προσθήκη του νέoυ Puma είναι το αυτορυθμιζόμενο πίσω ράφι, το οποίο καταργεί την «παραδοσιακή» εταζέρα. Είναι κατασκευασμένο από ένα εύκαμπτο αλλά ανθεκτικόο υλικό και δεν στερεώνεται επί των πίσω καθισμάτων, αλλά ανυψώνεται μαζί με την πίσω πόρτα και λόγω του υλικού του, προσαρμόζεται στο σχήμα των ογκωδών αντικειμένων που φιλοξενεί.
Τεχνολογικά, τα καλά νέα ξεκινούν από τον 1.000άρη κινητήρα βενζίνης της πολυβραβευμένης σειράς EcoBoost, που συνδυάζεται με 48βολτο υβριδικό σύστημα mHEV (Mild Hybrid Electric Vehicle), για περιορισμό της κατανάλωσης και, φυσικά, των ρύπων. Οι δύο εκδόσεις ισχύος, 125 και 155 ίππων, δικαιώνουν πλήρως τη φήμη της Ford ως οδηγοκεντρικής εταιρίας, αφού το νέο Puma είναι οδηγικά απολαυστικό. Το σύστημα διεύθυνσης έχει εξαιρετική αίσθηση και ακρίβεια, ενώ σε συνδυασμό με το σύστημα πέδησης και το καλο-ρυθμισμένο σύστημα ανάρτησης, συνθέτουν το σύνολο ενός συναρπαστικού αυτοκινήτου, το οποία δεν υπολείπεται σε ευκολία στις αστικές διαδρομές.
Στον βασικό εξοπλισμό όλων των εκδόσεων, περιλαμβάνονται πολλά συστήματα ασφαλείας και υποβοήθησης του οδηγού, όπως για παράδειγμα η λειτουργία έκακτης υποβοήθησης πέδησης, το cruise control, τα συστήματα Stop&Go, η αναγνώριση κόπωσης οδηγού και φυσικά τα εξελιγμένα συστήματα ελέγχου πρόσφυσης και ευστάθειας, αλλά και το Local Hazard Information, που παρέχει πληροφόρηση στον οδηγό λαμβάνοντας δεδομένα από άλλα αυτοκίνητα και δίκτυα.
Η έκδοση «Titanium» διακρίνεται για τα στοιχεία πολυτέλειας, αλλά η δυναμική έκδοση «ST-Line» ξεχωρίζει, χάρη στα sport χαρακτηριστικά της. Η ρύθμιση της ανάρτησης έχει γίνει με γνώμονα την οδηγική απόλαυση, ενώ στο εσωτερικό βρίσκουμε λεπτομέρειες όπως τα αλουμινένια πετάλια, το flat-bottom τιμόνι και τον λεβιέ ταχυτήτων με τις κόκκινες ραφές, τα καθίσματα με την αυξημένη πλευρική υποστήριξη και τον ψηφιακό πίνακα οργάνων. Φυσικά, όπως και σε όλες τις εκδόσεις, χρησιμοποιεί το κορυφαίο σύστημα infotainment SYNC3. Την παράσταση όμως κλέβουν οι ζάντες αλουμινίου των 17 ιντσών οι οποίες τοποθετούνται αποκλειστικά σε αυτή την έκδοση, αλλά και οι «επιθετικοί» προφυλακτήρες ή η χρωμιωμένη απόληξη της εξάτμισης.
Οι τιμές του Ford Puma ξεκινούν από 20.932€, ενώ το πρόγραμμα Ford Bonus, όπου πέρα από το χαμηλό επιτόκιο (0.99%) και την εντυπωσιακή 8ετή εργοστασιακή εγγύηση Ford Protect, κάνει δώρο στους αγοραστές πρόσθετο εξοπλισμό!
Όπως και σε όλα της τα μοντέλα, η Ford προσφέρει ευέλικτες χρηματοδοτικές λύσεις, μέσω του προγράμματος Ford Finance.