Αυτό αιτιολογεί την τοποθέτηση του δημοφιλούς ονόματος στο πρώτο ηλεκτρικό SUV της. Είναι όμως μία γνήσια Mustang; Το ήθος υπερτερεί του συστήματος κίνησης, δηλώνει η Ford.
Το αμιγώς ηλεκτρικό SUV της Ford εντυπωσιάζει με τον δυναμικό σχεδιασμό του, ο οποίος έχει διατηρήσει τον χαρακτήρα που έκανε την Mustang να ξεχωρίσει, προσαρμόζοντάς το -φυσικά- στον SUV χαρακτήρα του νέου μοντέλου της. Τα φώτα του, η μάσκα του, αλλά και οι γραμμές του αμαξώματος, «φωνάζουν» Mustang.
Ας ξεκινήσουμε με μερικά στοιχεία. Βασίζεται σε μία ολοκαίνουργια πλατφόρμα, είναι διαθέσιμο με μπαταρίες 76kWh ή 99kWh, ενώ εφοδιάζεται με έναν (πισωκίνητες εκδόσεις) ή με δύο ηλεκτροκινητήρες (τετρακίνητες εκδόσεις). Η αυτονομία του φτάνει μέχρι και τα 595 χιλιόμετρα, δίνοντάς του ένα ξεκάθαρο προβάδισμα από τον ανταγωνισμό. Η εισαγωγική έκδοση ζυγίζει λιγότερο από 2 τόνους και αποδίδει 269 ίππους, με το ισχυρότερο -μέχρι στιγμής- μοντέλο να φτάνει τους 351 ίππους. Φυσικά, αναμένεται η έκδοση “GT”, με απόδοση 480 ίππων, η οποία επιταχύνει από τα 0 στα 100 χλμ./ώρα σε μόλις 3,5 δευτερόλεπτα. Η συγκεκριμένη έκδοση αναμένεται να κυκλοφορήσει στο τέλος του έτους.
Η πιο προσιτή έκδοση ξεκινά στις 57.587€, ενώ ένα «σκαλοπάτι» παραπάνω, στις 62.959€, βρίσκεται η πισωκίνητη έκδοση των 285 ίππων, η οποία είναι ικανή να καλύψει τις μεγαλύτερες αποστάσεις ανάμεσα σε φορτίσεις. Στη συνέχεια, έχουμε τις τετρακίνητες εκδόσεις, με τιμή εκκίνησης τις 63.474€, για το μοντέλο των 269 ίππων, και την κορυφαία έκδοση των 351 ίππων, στις 68.712€. Η τιμολογιακή διαβάθμιση ανάμεσα στις εκδόσεις ακολουθεί μία λογική σειρά, με αποτέλεσμα μία πολύ σωστά κοστολογημένη γκάμα. Όλες οι εκδόσεις έχουν τελική ταχύτητα τα 180 χλμ./ώρα, με τα μοντέλα να επιταχύνουν από την στάση στα 100 χλμ./ώρα σε χρόνους από 6.1 μέχρι και 5.1 δευτερόλεπτα. Με άλλα λόγια, είναι τόσο γρήγορα όσο και η Ford Mustang Coupe.
Στο εσωτερικό, όλες οι εκδόσεις προσφέρουν αρκετό χώρο για 5 επιβάτες, ενώ ταυτόχρονα, πέρα από το παραδοσιακό πορτμπαγκάζ, προσφέρονται επιπλέον 100 λίτρα αποθηκευτικού χώρου στο εμπρός μέρος του αυτοκινήτου (γνωστό και ως “frunk”). Το πιο σημαντικό σημείο είναι το σύστημα infotainment, που χρησιμοποιεί μία οθόνη αφής 15.5 ιντσών, με τρομερές λειτουργίες συνδεσιμότητας, phone mirroring, εφαρμογών και ημι-αυτόνομης οδήγησης.