Σε κάθε περίπτωση το i10 επιβεβαιώνει και σε αυτήν την έκδοση το ότι είναι ένα πολύ καλό αυτοκίνητο πόλης, με καλούς χώρους, ποιοτική κατασκευή, οικονομία και πολύ καλή άνεση. Από εκεί και πέρα, η επιλογή του χιλιαριού ή του 1.2 εξαρτάται από τις ανάγκες του αγοραστή.
Γράφει ο Γιάννης Τσιρογιάννης
Αν το αυτοκίνητο προορίζεται αποκλειστικά για χρήση στην πόλη, το χιλιάρι είναι απολύτως επαρκές, παρακολουθεί άνετα την κυκλοφορία, είναι ευχάριστο στην οδήγηση λόγω της ελαστικότητάς του και είναι και πιο οικονομικό. Με δεδομένη και τη διαφορά τιμής και τη χαμηλότερη κατανάλωση, μπορεί κανείς να το προτιμήσει, χωρίς να αισθανθεί ότι κάνει κάποιο συμβιβασμό.
Αν το αγοράζει κανείς ως το μοναδικό του αυτοκίνητο, που θα το χρησιμοποιήσει και για κάποια ταξίδια εκτός πόλης, τότε είναι καλύτερα να προτιμήσει το 1.2, που έχει σαφώς μεγαλύτερη δύναμη. Το θέμα είναι ότι η Hyundai έκανε σωστό διαχωρισμό ανάμεσα στις δύο εκδόσεις, καλύπτοντας έτσι και μία ευρύτερη γκάμα απαιτήσεων και αναγκών.
Ο 3κύλινδρος χιλιάρης κινητήρας με τους 66 ίππους είναι πολύ καλός, εύστροφος, ελαστικός και όχι ιδιαίτερα θορυβώδης και ανταποκρίνεται απόλυτα στις ανάγκες της κίνησης στην πόλη. Αυτό οφείλεται και στο γεγονός ότι έχει ταιριάξει σωστά με το πολύ καλό πεντάρι κιβώτιο, που είναι ιδιαίτερα εύχρηστο κι έχει σωστή κλιμάκωση.
Οι Κορεάτες, ακόμα και στην έκδοση Blue, στην οποία το διαφορικό είναι λίγο πιο «μακρύ» για λόγους οικονομίας, απέφυγαν την παγίδα των υπερβολικά μακριών σχέσεων κι έτσι μπορείς να χρησιμοποιείς ακόμα και 5η στην πόλη, όταν κινείσαι π.χ. στις λεωφόρους και η κίνηση δεν είναι πυκνή. Το αποτέλεσμα είναι μια εντυπωσιακά χαμηλή κατανάλωση, σαφώς χαμηλότερη από του 1.2, γύρω στα 7-7,5 λίτρα/100 χλμ. στην πόλη και 5-5,5 λίτρα/100 χλμ. σε ανοιχτό επαρχιακό δρόμο ή περιαστική διαδρομή με 80-100 χλμ./ώρα.
Τιμή αγοράς από 9.490 ευρώ, με όφελος απόσυρσης.