Η Peugeot αποκάλυψε το νέο 3008 πριν από την παγκόσμια πρεμιέρα του στο Σαλόνι Αυτοκινήτου στο Παρίσι. Είναι πλέον γεγονός, πως βρίσκεται αισθητικά πιο κοντά στη λογική των αυτοκινήτων ελευθέρου χρόνου σε σχέση με το προηγούμενο μοντέλο το οποίο αντικαθιστά.
Προφανώς η Peugeot δίνει μεγάλη έμφαση στα ηλεκτρονικά βοηθήματα και τα σύγχρονα συστήματα πληροφόρησης, ψυχαγωγίας και επικοινωνίας που διαθέτει το αυτοκίνητο, σύμφωνα με την τάση της εποχής, σίγουρα όμως το σημαντικό στοιχείο είναι κατ’ αρχάς η σχεδιαστική-λειτουργική στροφή του, που το φέρνει πολύ πιο κοντά στις απαιτήσεις των σημερινών Ευρωπαίων αγοραστών.
Με μήκος 4,45 μ., το νέο 3008 βρίσκεται «μέσα στην καρδιά της κατηγορίας», όπως χαρακτηριστικά τονίζει η εταιρεία, προσφέροντας βελτιωμένους χώρους σε σχέση με το προηγούμενο, χάρη στο μεγαλύτερο μεταξόνιο του, αλλά κι ένα πολύ μεγάλο χώρο αποσκευών 520 λίτρων.
Οι σύγχρονες τεχνολογίες υλικών και κατασκευής επέτρεψαν τη μείωση του βάρους του κατά 100 κιλά. Οι κινητήρες με τους οποίους θα προσφέρεται, είναι οι 1.2 των 130 ίππων και 1.6 των 165 ίππων από πλευράς βενζίνης και οι ντίζελ 1.6 με 100 ή 120 ίππους και 2.0 με 150 ή 180 ίππους.
Το -προσθιοκίνητο- αυτοκίνητο θα είναι εφοδιασμένο με ένα ηλεκτρονικό σύστημα ελέγχου πρόσφυσης με 5 προγράμματα λειτουργίας, με λάστιχα εκτός δρόμου (M+S), όπως και με σύστημα ελέγχου κατάβασης σε μεγάλες κατωφέρειες.
Το νέο 3008 θα προσφέρει επίσης τη δυνατότητα τοποθέτησης στο πορτμπαγκάζ ενός ηλεκτρικού πτυσσόμενου ποδηλάτου Peugeot ή ενός ηλεκτρικού πτυσσόμενου πατινιού Micro, με ειδική υποδοχή σύνδεσης που θα επιτρέπει τη φόρτιση της μπαταρίας τους όταν το αυτοκίνητο είναι εν κινήσει.
Γιάννης Τσιρογιάννης