Η οδική συμπεριφορά του Fiesta είναι ούτως ή άλλως κορυφαία για την κατηγορία σε όλες τις εκδόσεις του. Ακόμη και η έκδοση ντίζελ που είχαμε στη διάθεσή μας για δοκιμή μπορεί να σε κάνει να χαμογελάσεις. Παραδοσιακά η Ford έχει βρει το κουμπί και στήνει εξαιρετικά τα αυτοκίνητά της.
Στο δρόμο λοιπόν, το Fiesta ακολουθεί με ακρίβεια την τροχιά που επιλέγει ο οδηγός (ο οποίος έχει στη διάθεσή του ένα πολύ καλό τιμόνι, ακριβέστατο και με πολύ καλή αίσθηση), έχει πολύ καλό κράτημα και υποστρέφει ελάχιστα και πάντα προοδευτικά.
Πολύ καλός αποδεικνύεται και ο πετρελαιοκινητήρας των 1,5 λίτρων με ισχύ 95 ίππους και ροπή πάνω από 20 χλγρμ. Οικονομικός και αποδοτικός, είναι όντως ότι χρειάζεται το μικρό γερμανικό υπερμίνι.
Από 13.548 ευρώ με όφελος απόσυρσης και ικανοποιητικό εξοπλισμό.
Γιάννης Τσιρογιάννης