Δεν είναι μόνο το γεγονός της κατάκτησης της 2ης θέσης τη χρονιά που πέρασε, αλλά και η δυναμική που καταγράφει η μάρκα. Μπορεί στη συνέντευξη που μας παραχώρησε η Διευθύντρια Επικοινωνίας της Peugeot, κ. Κορίνα Βαλυράκη, να μην το λέει ευθέως, αλλά υπονοεί σαφώς πως η γαλλική εταιρεία κοιτάζει ακόμη πιο ψηλά. Αν σε όρους αγοράς, το «sky is the limit» μεταφράζεται σε 1η θέση των πωλήσεων, τότε σίγουρα η Peugeot βρίσκεται πιο κοντά από ποτέ στην κατάκτησή της.
– Την τελευταία 5ετία, η Peugeot καταγράφει μια διαρκή άνοδο, κατακτώντας μάλιστα για πρώτη φορά στην ιστορία της, τη 2η θέση στην εγχώρια αγορά για το 2019. Πού αποδίδετε αυτή την επίδοση;
Πράγματι, η Peugeot σταθεροποιήθηκε το 2019 στην 2η θέση ταξινομήσεων επιβατικών μοντέλων με σχεδόν 10.000 πωλήσεις. Οι συνεχείς επενδύσεις για την επέκταση και την ολοκλήρωση του δικτύου διανομέων της Peugeot, η πελατοκεντρική προσέγγιση της μάρκας και οι ξεχωριστές εμπορικές προτάσεις για κάθε κανάλι πώλησης (λιανική, εταιρικές, μεταχειρισμένα) αποτελούν τους βασικούς άξονες στρατηγικής της ελληνικής αντιπροσωπείας. Επιπρόσθετα, σημαντικό ρόλο έπαιξε η πλήρης γκάμα της Peugeot και τα best-in-class μηχανικά σύνολα που εφοδιάζουν τα μοντέλα της.
– To 2019, τελευταία χρονιά πριν την αντικατάστασή τους, τα 208 και 2008, είχαν συνδυαστικές πωλήσεις περίπου όσο είχε συνολικά η Peugeot το 2015. Έχοντας υποδεχτεί την ομολογουμένως εντυπωσιακή νέα γενιά και των δύο, τι να περιμένουμε για τη χρονιά που διανύουμε;
To 208 και το 2008 ανήκουν σε δύο πολύ σημαντικές και δημοφιλείς κατηγορίες -Β & Β SUV- οι οποίες αποτελούν το 46% της συνολικής αγοράς. Μόλις λίγους μήνες μετά το λανσάρισμα των νέων Peugeot 208 και 2008 είμαστε ιδιαίτερα αισιόδοξοι για την εμπορική τους επιτυχία, λαμβάνοντας υπ’ όψιν το ενδιαφέρον και την υψηλή παραγγελιοληψία που έχουμε καθημερινά. Ωστόσο, η διαθεσιμότητα των μοντέλων από το εργοστάσιο είναι εκείνη που θα καθορίσει την πορεία της Peugeot το 2020.
– Η ηλεκτροκίνηση προβάλλει ως η νέα τάση στην αγορά. Πόσο καλά προετοιμασμένη είναι η Peugeot, ώστε να αντιμετωπίσει επιτυχώς τις προκλήσεις της νέας εποχής στην αγορά αυτοκινήτου;
Ο όμιλος PSA και κατ’ επέκταση η Peugeot είναι από τις πρώτες εταιρείες που έχουν σχεδιάσει και εφαρμόσει ένα τόσο σαφές και ακριβές πλάνο εξηλεκτρισμού των μοντέλων της, ακολουθώντας την τάση της εποχής όσον αφορά στην μείωση του CO2. Το 2020 θα λανσάρουμε τα αμιγώς ηλεκτρικά μοντέλα e-208 και e-2008, καθώς και τις Plug-in υβριδικές εκδόσεις των Peugeot 3008, 5008 και 508. Ωστόσο, το δίκτυο της Peugeot πανελλαδικά είναι ήδη έτοιμο από άποψη υποδομών με σημεία φόρτισης ηλεκτρικών οχημάτων. Αξίζει να σας πω πως μέχρι το τέλος του 2021, ο όμιλος PSA θα έχει λανσάρει 23 «εξηλεκτρισμένα» μοντέλα, δηλαδή παραπάνω από το 50% της συνολικής γκάμας που διαθέτει.
– Είναι σαφές πως με τα νέα της μοντέλα, η Peugeot επιχειρεί μια στροφή προς το premium κομμάτι της αγοράς. Θεωρείτε πως έχει τη δυνατότητα να πάρει μερίδιο από τις παραδοσιακές δυνάμεις της συγκεκριμένης κατηγορίας;
Η αλήθεια είναι πως η Peugeot τα τελευταία χρόνια έχει κάνει εμφανή μετάβαση σε αυτή την κατηγορία, γεγονός το οποίο αποδεικνύεται και από την αύξηση της ζήτησης στις πολύ πλούσιες εκδόσεις όλων των μοντέλων της μάρκας. Η μετάβαση αυτή σηματοδοτήθηκε από το πανευρωπαϊκό λανσάρισμα του SUV 3008, το οποίο από τον πρώτο χρόνο κυκλοφορίας του είχε ήδη αποσπάσει ρεκόρ παραγωγής και παραγγελιών πανευρωπαϊκά. Η στροφή αυτή υποστηρίζεται, φυσικά, και από την σχεδιαστική αναβάθμιση της μάρκας, την ποιότητα των υλικών, αλλά και τις διαρκείς βραβεύσεις της διεθνώς.