Έχει μήκος 4,268 μ., μεταξόνιο 2,63 μ., πλάτος 1,811 μ. (χωρίς εξωτερικούς καθρέφτες) και ύψος 1,522 m. Το ύψος πάνω από το δρόμο σε σχέση με το σημείο “H” είναι 59,9 εκ. για τον οδηγό και τον συνοδηγό και ακόμα και 61,6 εκ. για τους επιβάτες πίσω. Το κέντρο βάρους του αυτοκινήτου -χαμηλό για ένα SUV- ενισχύει την οδηγική απόλαυση, ενώ ο χώρος αποσκευών έχει χωρητικότητα 280 λίτρων. Άλλα χαρακτηριστικά γνωρίσματα είναι οι βραχείες προεξοχές και τα μεγάλα πλάτη τροχιών 1.538 χιλιοστά (εμπρός) και 1.539 χιλιοστά (πίσω). Οι πτυσσόμενες πλάτες των πίσω καθισμάτων και ο προαιρετικός κοτσαδόρος υπογραμμίζουν την ευελιξία του αυτοκινήτου.
Το T-Roc Cabriolet διαθέτει μια κλασική ελαφριά μαλακή κορυφή που αποτελείται από τρία στρώματα. Ανοίγει και κλείνει πλήρως αυτόματα με ηλεκτροϋδραυλικό μηχανισμό σε 9,0 και 11,0 δευτερόλεπτα αντίστοιχα – αυτό είναι επίσης δυνατό κατά τη διάρκεια της πορείας σε ταχύτητες μέχρι 30 χλμ./ώρα. Όταν είναι ανοιχτό, το μαλακό επάνω μέρος διπλώνεται σε σχήμα Ζ πίσω από τα πίσω καθίσματα, ενώ η συμπαγής μετωπική οριζόντια δοκός χρησιμεύει ως κάλυμμα. Όταν η οροφή είναι κλειστή, οι ράβδοι συγκράτησης την εμποδίζουν να «μπαλονιάζει» σε υψηλές ταχύτητες. Υπάρχει πάντα μια ευχάριστη αίσθηση ηρεμίας μέσα στο αυτοκίνητο, εξαιτίας της αποτελεσματικής ηχομόνωσης στις πόρτες και τα παράθυρα. Στον προαιρετικό εξοπλισμό διατίθεται και ειδικά μελετημένο αλεξήνεμο.
Αν το αυτοκίνητο κινδυνεύει να ανατραπεί, ενεργοποιείται ένα ειδικό σύστημα προστασίας: μέσα σε κλάσματα του δευτερολέπτου, δύο χοντρά πλαίσια εκτείνονται πίσω από τα οπίσθια προσκέφαλα. Εντωμεταξύ, οι ειδικές ενισχύσεις στο σώμα του T-Roc Cabriolet αντισταθμίζουν την έλλειψη σταθερής οροφής.
Το T-Roc Cabriolet διατίθεται προαιρετικά με δύο στοιχεία ψηφιακής απεικόνισης και ελέγχου: το ψηφιακό cockpit στο οπτικό πεδίο του οδηγού και το σύστημα ψυχαγωγίας και ενημέρωσης (Infotainment) Discover Media. Το τελευταίο αποτελεί μία από τις τελευταίες γενιές συστημάτων ψυχαγωγίας και διαθέτει μια online μονάδα σύνδεσης με ολοκληρωμένη eSIM. Συνδέοντας το αυτοκίνητο με το περιβάλλον και τα smartphones των χρηστών, γίνονται διαθέσιμες νέες λειτουργίες και υπηρεσίες από τη σειρά We Connect και We Connect Plus.
Το T-Roc Cabriolet είναι διαθέσιμο σε δύο εκδόσεις εξοπλισμού. Η Style είναι προσανατολισμένη στο design, ενώ η R-Line (διαθέσιμη μόνο με τον 1.5 TSI κινητήρα) έχει πιο σπορ προσανατολισμό, με σπορ ρυθμίσεις, προοδευτικό σύστημα διεύθυνσης και δυνατότητα επιλογής προγραμμάτων οδήγησης ως standard. Οι προφυλακτήρες είναι μοναδικοί για το μοντέλο R-Line και τα σπορ καθίσματα είναι καλυμμένα με ύφασμα και δερματίνη.
Ο βασικός εξοπλισμός υποβοήθησης οδηγού και ασφάλειας και για τις δύο εκδόσεις περιλαμβάνει Front Assist με City Braking System και ανίχνευση πεζών, το σύστημα αυτόματης πέδησης μετά τη σύγκρουση και τη λειτουργία Lane Assist. Τόσο η Style όσο και η R-Line διαθέτουν ζάντες αλουμινίου 17 ιντσών, αλλά προαιρετικά διατίθενται τροχοί με διάμετρο 18 ή 19 ιντσών.
Οι κινητήρες
VW ID.3 GTX Vs MG4 XPOWER: Τα GTI… αλλιώς
Σε οποιαδήποτε επιφάνεια, στην πόλη, σε σαθρό έδαφος, σε επαρχιακούς δρόμους ή αυτοκινητόδρομους, το T-Roc Cabriolet αντεπεξέρχεται επιδεικνύοντας υπεροχή. Υπάρχει μια επιλογή από δύο ισχυρούς και οικονομικούς βενζινοκινητήρες με υπερσυμπιεστή και άμεσο ψεκασμό, με την ισχύ να μεταδίδεται στους εμπρός τροχούς. Ο 1.0 TSI είναι ο γνωστός τρικύλινδρος κινητήρας με ισχύ 115 ίππων και ροπή 200 Nm, ενώ ο τετρακύλινδρος 1.5 TSI αποδίδει ισχύ 150 ίππων και ροπή 250 Nm. Το μηχανικό κιβώτιο ταχυτήτων, 6 σχέσεων, είναι standard, ενώ ο μεγαλύτερος TSI μπορεί να συνδυαστεί με το αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων διπλού συμπλέκτη DSG, 7 σχέσεων.
Ο μικρός TSI, με χωρητικότητα 999 κ. εκ.επιταχύνει το T-Roc Cabriolet από στάση στα 100 χλμ./ώρα σε 11,7 δευτερόλεπτα, με μέγιστη ταχύτητα τα 187 χλμ./ώρα. Η κατανάλωση καυσίμου περιορίζεται στα 5,6 έως 5,4 λ./100χλμ. (κατά NEDC), που αντιστοιχεί σε επίπεδο εκπομπών CO2 129 έως 123 γρμ./χλμ..
Ο κινητήρας 1.5 TSI, 1.498 κυβικών εκατοστών εξασφαλίζει επιτάχυνση 0-100 χλμ./ώρα σε 9,6 δευτερόλεπτα και φτάνει την τελική ταχύτητα στα 205 χλμ./ώρα. Στον κύκλο NEDC, το T-Roc Cabriolet 1.5 TSI με χειροκίνητο κιβώτιο ταχυτήτων καταναλώνει κατά μέσο όρο 5,7 έως 5,5 λίτρα καυσίμου ανά 100 km (130 έως 125 γραμμάρια CO2 ανά χιλιόμετρο). Ένας παράγοντας που επιτρέπει ένα τέτοιο υψηλό επίπεδο απόδοσης είναι το σύστημα ACT, το οποίο διακόπτει προσωρινά τη λειτουργία των δύο κυλίνδρων σε περίπτωση σταθερού τρόπου οδήγησης.
Πλαίσιο και ανάρτηση
Η Volkswagen έδωσε στο T-Roc Cabriolet την ίδια σχεδίαση σε πλαίσιο και ανάρτηση με αυτά των μεγαλύτερων μοντέλων. Γόνατα McPherson στους εμπρόσθιους τροχούς, ενώ μια ανάρτηση πέντε συνδέσμων λειτουργεί στον οπίσθιο άξονα, ικανή να χειρίζεται ξεχωριστά τις διαμήκεις και τις εγκάρσιες δυνάμεις. Τα ελατήρια και οι αποσβεστήρες -τοποθετημένα ξεχωριστά στον πίσω άξονα- είναι αρμονικά ισορροπημένα, εξασφαλίζοντας άριστη άνεση με ακριβή χειρισμό, με απόσταση από το έδαφος 156 χιλιοστά (έκδοση Style), επιτρέποντας την είσοδο σε ανώμαλο έδαφος.
Τα SUV της Volkswagen έχουν θέσει το σημείο αναφοράς στην SUV κατηγορία εδώ και πολλά χρόνια. Η οικογένεια μοντέλων διαθέτει τα T-Cross, T-Roc, Tiguan και Touareg, προσφέροντας μία πλήρη γκάμα. Το T-Roc Cabriolet εισέρχεται στο ταχύτερα αναπτυσσόμενο τμήμα σε ολόκληρο τον κλάδο της αυτοκινητοβιομηχανίας – την compact κατηγορία SUV. Το μοντέλο θα κυκλοφορήσει σύντομα στην αγορά της Γερμανίας και την υπόλοιπη Ευρώπη.
Δείτε το VW T-Roc Cabriolet στο παρακάτω video: